به مناسبت روز خبرنگار

شهرداری بهاباد از خبرنگاران تجلیل کرد

بهاباد (پانا) - در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور خبرنگاران شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار درمحل شهرداری بهاباد برگزار شد، با اهدای هدایائی از سوی شهرداری بهاباد از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهرستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری  بهاباد از خبرنگاران تجلیل کرد

حسن ابوالقاسمی بهابادی شهردار بهاباد در حاشیه تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، اما از امنیت شغلی کافی برخوردار نیستند اظهار کرد: خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری هستند که می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده ها را انتقال داده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی کنند.

شهردار بهاباد تصریح کرد: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولین و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.

ابوالقاسمی با بیان اینکه کار خبرنگاران دو سویه است یعنی هم با مردم سروکار دارند و هم با مسئولان، افزود: روز خبرنگار فرصتی است برای تکریم بلنداندیشانی که شغل، قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه تر به کار می گیرند. این روز را به همه تلاشگران عرصه رسانه تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: ما در مجموعه شهرداری بهاباد، قدردان تلاش های تمامی فعالان عرصه خبر هستیم و تلاش داریم شهری بسازیم در مسیر ترقی و توسعه که از آن خبرهای خوش و عکس های دل انگیز به سراسر دنیا مخابره شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد هم در این نشست با تبریک این روز به خبرنگاران شهرستان از زحمات و تلاش بی وقفه این عزیزان در زمینه تهیه خبرهای موثق شهرستان و نشر آن تقدیر و تشکر کرد.‌

سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی در ادامه بیان کرد: خبرنگارانی که به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند. قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی است و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشادوش کادر پزشکی و درمانی شهرستان بهاباد تلاش می کنند.

رئیس شورای اسلامی استان یزد ادامه داد: یک خبرنگار فارغ از دیدگاه های تخصصی و حرفه ای در حوزه کاری خود زمانی موفق و پیروز است که در مسیر شعائر الهی حرکت کرده و در مکتب انبیاء قلم فرسایی کند.

میرابوالقاسمی بهابادی افزود: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی در انعکاس اخبار شهرستان شبانه روزی تلاش می کنند و زحمات بی وقفه آنان جای تقدیر دارد اضافه کرد: با حضور خبرنگاران در عرصه های گوناگون، شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

در پایان این نشست با تقدیم هدیه، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار