رویا نونهالی به بازیگران نمایش «سه مرثیه هذیان» پیوست

خبرگزاری پانا: رویا نونهالی بازیگر سینما و تئاتر کشور به بازیگران نمایش «سه مرثیه هذیان» به کارگردانی روزبه حسینی پیوست.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، رؤیا نونهالی، بازیگرِ تئاتر، سینما و تلویزیون، با بازی در نمایش«سه مرثیه هذیان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی روزبه حسینی، در کارگاه نمایش تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.
بر اساس این گزارش، علاوه بر رؤیا نونهالی، ماه­گل مهر و پژند سلیمانی هم بازیگران این نمایش هستند که این روزها در کارگاه نمایش مراحل تمرین خود را سپری می­کند.
این سه بازیگر، در نقش سه پروانه در سه موقعیت متفاوت از هم ظاهر می­ شوند و در غیابِ اجباری مردانِ خود، پایداری­ های مداومشان را به نمایش می­گذارند. ماه گلِ مهر، در نقشِ پروانه­ های هستند که هر پنج شنبه به ملاقاتِ همسر زیرِ تیغش می رود. پژند سلیمانی پروانه­ های را نمایش می­ دهد که نه سال است بازگشتِ همسرش از جنگ را انتظار می­کشد.
رؤیا نونهالی، که سال گذشته نیز در نمایش «مشروطه­ بانو» و «بانوی آب و آیینه» ایفای نقش کرد و مورد استقبال بسیاری از تماشاگران و منتقدین قرار گرفت همواره در پیِ تجربیاتِ متفاوت در عرصه­ بازیگری­ست، این بار با کارگردانی از نسل سوم که آثار او به تئاتر تجربی شناخته شده، در شکلی تازه، بازی در کلوزآپ­های استلیزه را به اجرا می­گذارد. شیوه­ بازی در این نمایش، به روش­ های مینی­مالیستی در تئاتر نزدیک می­شود.
طراحی لباس این نمایش را ندا نصر به عهده دارد و پژمان عبدی دستیار و برنامه­ ریز این نمایش است. همچنین حمید پورآذری به عنوان مشاور در کارگردانی و طراحی همراهِ این نمایش خواهد بود.
این نمایش کاری از گروه «فیلم و تئاتر وَ ناگهان» است و در روزهای نخستینِ آبان ماه در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار