5 فرهنگی و 3 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در بیستمین پرسش مهر رتبه های ملی کسب کردند

یاسوج (پانا) -معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد، در بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهور که با ارائه آثار فرهنگیان،دانش آموزان وخانواده ها از سراسر کشور برگزار شد8 مقام ملی به استان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
5 فرهنگی و 3 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در بیستمین پرسش مهر رتبه های ملی کسب کردند

سیدبهاءالدین ملک حسینی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در بخش فرهنگیان ایمان قمبری در بخش فیلم کوتاه داستانی از دبستان فرهنگیان دهدشت رتبه اول کشور، سهیلا باقر زاده -شهین کریمی-فاطمه زبیدی در بخش سرود تلفیقی از دبیرستان ام البنین گچساران رتبه سوم و محمد شاکری در بخش هنرهای تجسمی از کانون فرهنگی تربیتی بهمئی رتبه سوم را کسب کردند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، افزود: احمد اشرافی فرد از دبیرستان شاهد دهدشت رتبه اول رشته وبلاگ، فروغ فولادی وند از دبیرستان کوثر گچساران رتبه دوم در رشته وبلاگ و فاطمه فریدونی از هنرستان هنرهای زیبای یاسوج در هنرهای تجسمی رتبه سوم کشور را نیز کسب کردند.

300 اثر از شهرستانها ومناطق کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه استان ارسال شد که 41 اثر برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

در فراخوان پرسش مهر، رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان سؤال کردند: آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار