کسب رتبه سوم کشوری در بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر

بیرجند(پانا)- یکه خانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اعلام کرد صادق حامدی نسب از همکاران فرهنگی شهرستان در بیستمین فراخوان پرسش مهر موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری در بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر

محمدحسین یکه خانی با اشاره به طرح هر ساله پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: طرح پرسش مهر ریاست جمهوری نشانه‌ای از نقش و جایگاه دانش‌آموزان، معلمان و مربیان برای ساختن آینده‌ ایران و همچنین بهترین بستر برای توسعه فرهنگی و نهادینه کردن آداب، اخلاق و فضائل انسانی و مهارت‌های ارتباطی و حرفه‌ای در نسل آینده‌ساز ایران اسلامی است.
او افزود: خلق آثار ارزشمند فرهنگی و هنری برای اثرگذاری و اثربخشی در جریان سازی‌های فرهنگی، افزایش اعتمادبه‌نفس دانش‌ آموزان، جلب مشارکت همه‌جانبه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری، یکی از مهم‌ترین کارکردهای پرسش مهر ریاست جمهوری است.
یکه خانی با اشاره به برگزاری بیستمین دوره فراخوان پرسش مهر اظهار کرد: با طرح سوال « آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟» توسط رئیس جمهور در اولین روز مهرماه بیستمین دوره پرسش مهر کلید خورد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به شرکت بیش از 3000 دانش آموز شهرستان در پرسش مهر گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این فراخوان آثار خود را در 15 رشته و گرایش مختلف به دبیرخانه این مسابقات در مدیریت شهرستان ارسال کردند و همکاران فرهنگی نیز آثار خود در این زمینه را به صورت مستقیم به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کردند.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره به کسب یک رتبه کشوری و 33 رتبه استانی توسط فرهنگیان و دانش آموزان بیرجندی در این مسابقات افزود: صادق حامدی نسب از همکاران فرهنگی شهرستان موفق به کسب رتبه سوم کشوری فراخوان بیستمین دوره پرسش مهر در رشته هنرهای مفهومی شد و 33 دانش آموز شهرستان نیز موفق به کسب رتبه های برتر در سطح استان شدند.
محمدحسین یکه خانی در پایان ضمن تشکر از همه عوامل برگزاری این مسابقات در شهرستان بیرجند اضافه کرد: موفقیت فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در این دوره مسابقات پرسش مهر تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان برای شما عزیزان، توفیق روز افزون و صعود به قله های رفیع علمی، فرهنگی و هنری را آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار