رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس دهم در گفت‌وگو با پانا؛

مشکل مردم «سیاسی» نیست

جعفرزاده ایمن‌آبادی: همه مشکلات کشور را نمی‌توان پای یک نفر نوشت/ در انتخابات ریاست جمهوری آینده مردم به کسی که برنامه اقتصادی داشته باشد رای خواهند داد/ اکنون در هر خانه‌ای یک دکتر و فوق لیسانس هست و مردم گول شعار را نمی‌خورند/ مردم از کسانی که وارد تنش سیاسی می‌شوند نفرت دارند

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم با تاکید بر اینکه مشکل مردم سیاسی نیست گفت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 مردم برنامه می‌خواهند و گول شعار را هم نمی‌خوردند، آن‌ها راهکار و راه‌حل رفع مشکلات را طلب می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۰۹۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکل مردم «سیاسی» نیست

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری پانا بر لزوم تفکیک عوامل و دلایل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف مدیریتی، سیاست خارجی، تنش‌های سیاسی بیهوده، ساختارهای فساد و ... تاکید کرد و گفت: «همه مشکلات کشور را نمی‌توان به پای یک نفر نوشت، این جوانمردی نیست و باید جمیع جهات را در نظر بگیریم. اکنون مشکلات کشور متشکل از زنجیره‌ای است که این زنجیره با هم باید گره‌گشایی و حل شود.»

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: «برای انتخابات پیش رو ما نیاز به اشخاص مسلط به مسائل تقنینی و اجرایی داریم. باید الزاما از افراد مجرب، قانوندار، مجری قانون، کار اجرایی کرده و دارای سوابق اجرایی و ... استفاده کنیم و به این اشخاص به شدت نیاز داریم. ما فرصت سعی و خطا و برآورده شدن آرزوها و ایده‌آل‌ها را نداریم.»

این نماینده سابق مجلس افزود: «اگر کسی بتواند برنامه اقتصادی ارائه کند، مردم به سمت او خواهند رفت. دولت آقای روحانی در چهار سال اول توانست بخش بسیاری از تنش‌های خارجی را حل کنند و دولت و مردم نفسی کشیدند و در چهار سال دوم که تنش‌های خارجی تشدید و تحریم‌ها بسیار بسیار سخت شد، کشور هم با مشکل مواجه شد و اینگونه هم نیست که اگر در این شرایط کسی می‌آمد، فلان می‌کرد. خیر.»

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: «مردم به کسی که برنامه اقتصادی داشته باشد رای خواهند داد. هر چه داریم به برکت وجود مردم است و باید برنامه‌ها، مردم‌محور داشت. رفاه مردم باید دیده شود. دولت آینده باید برای مردم برنامه داشته باشد، باید برای رفع فقر، بهبود اقتصاد، درآمد مردم، تنش خارجی برنامه داشته باشد.»

وی اضافه کرد: «مشکل مردم سیاسی نیست و به همین خاطر نفرت دارند از کسانی که وارد تنش‌های سیاسی می‌شوند. مردم برنامه اقتصادی می‌خواهند. برنامه اقتصادی هم نباید شعار باشد، اکنون سطح آگاهی مردم بالا رفته است و به راهکار و راه‌حل می‌اندیشند و آن‌ها را طلب می‌کنند. در هر خانه‌ای اکنون یک دکتر و فوق لیسانس هست و گول شعار را نمی‌خورند.»

این نماینده سابق مجلس گفت: «در انتخابات پیش رو اگر کسی از جریان معتدل و غیر تندرو دارای سابقه خوب و مسلط بر مسائل تقنینی و اجرایی کشور، آشنا به مسائل حقوقی و موجه و برنامه‌دار حول مسائل اقتصادی وارد شود، به نتیجه خواهد رسید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار