رقابت فرانسوی‌ها برای خرید مهاجم ایرانی؛ دومین تیم قدیمی پیشنهاد رسمی داد

تهران (پانا) - یکی دیگر از تیم‌های مطرح لیگ یک فرانسه برای خرید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دست به کار شده و پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه این بازیکن ارسال کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت فرانسوی‌ها برای خرید مهاجم ایرانی؛ دومین تیم قدیمی پیشنهاد رسمی داد

تنها یک فصل حضور در فوتبال اروپا کافی بود تا نگاه‌ها به هنرنمایی چپ پای تکنیکی فوتبال ایران جلب شود و حالا در حالی که فصل فوتبالی در لیگ برتر پرتغال به صورت رسمی تمام نشده است، یکی از رسانه‌های معتبر اروپایی از رسیدن دومین پیشنهاد از فرانسه برای خرید مهرداد محمدی خبر داده و این مهاجم جوان در آستانه تجربه‌ای جدید در دوران فوتبالش قرار گرفته است.

از راه آهن تا اروپا

مهاجم 26 ساله که همراه با برادر دو قلویش فوتبال را از راه آهن تهران آغاز کرد و در این تیم چهره شد، در روزهایی که امیدوار بود به پرسپولیس برود، با ماندگار شدن مهدی طارمی در تیم برانکو به پیشنهاد سپاهان پاسخ مثبت داد و 3 سال برای این تیم اصفهانی به میدان رفت تا بتواند نظر اروپایی‌ها را به خود جلب کند.

فصل گذشته و زمانی که قرارداد مهرداد محمدی با سپاهان تمام شده بود، پیشنهاد اروپایی از تیم دسپورتیوو آوس در لیگ برتر پرتغال رسید و مهرداد هم مانند برادرش میلاد راهی فوتبال اروپا شد اما مهرداد محمدی بر خلاف برادرش که برای شناخته شدن در فوتبال اروپا نیاز به زمان داشت، در همان دیدارهای اول درخشش را آغاز کرد و در روزهایی که تیمش خوب نتیجه نمی‌گرفت، مهرداد محمدی خوب گلزنی می‌کرد و در حالی که هنوز فصل در فوتبال پرتغال به پایان نرسیده، او با زدن 8 گل و ارسال 6 پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده است؛ عددی که اگر دسپورتیوو آوس در این فصل تیم ضعیفی نداشت بدون شک بهتر از این بود و شاید این روزها مهرداد محمدی در حال رقابت با مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریو آوه برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال بود.

پیشنهادهای فرانسوی از راه رسیدند

چند روز پیش بود که رسانه‌های پرتغالی خبر از پیشنهاد باشگاه مون پولیه برای خرید این مهاجم ایرانی داده بودند و حالا سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو خبر داده است که باشگاه سنت آتین هم در تلاش برای خرید مهرداد محمدی است و پیشنهادش برای خرید این بازیکن جوان را به باشگاه دسپورتیوو آوس ارسال کرده و امیدوار است بتواند در رقابت با مون پولیه موفق باشد. البته در بین این دو تیم، مون پولیه فصل گذشته عملکرد بهتری داشت اما سنت آتین هم توانست فینالیست جام حذفی شود و شانس حضور در لیگ اروپا را دارد.

مهرداد محمدی تابستان سال گذشته با قراردادی 3 ساله به دسپورتیوو آوس پیوست و 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارد اما با توجه به سقوط این تیم به دسته اول پرتغال، شاید مدیران این تیم نیز چندان مخالف با فروش این مهاجم جوان و کسب درآمد از این بازیکن نباشند و احتمالا با قیمتی خوب او را راهی فرانسه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار