انتخاب عجیب ستاره ایرانی لیگ برتر پرتغال؛ پسرفت فنی فدای پیشرفت مالی

تهران (پانا) - مهاجم ایرانی که فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر پرتغال داشت در انتخابی عجیب قصد دارد به لیگ ستارگان قطر برود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب عجیب ستاره ایرانی لیگ برتر پرتغال؛ پسرفت فنی فدای پیشرفت مالی

مهرداد محمدی که فصل گذشته پس از پایان قراردادش با سپاهان فرصت طلایی لژیونر شدن را پیدا کرد و راهی لیگ پرتغال شد، پس از نمایش خوب در فوتبال این کشور اروپایی در آستانه انتخابی عجیب قرار گرفته است. انتخابی که پسرفت فنی برای او محسوب می‌شود اما از نظر مالی پیشرفت مهمی برای این بازیکن است.

این مهاجم جوان ایرانی که فصل گذشته بهترین بازیکن آوس در لیگ برتر پرتغال بود و برای این تیم 8 بار گلزنی کرد و 6 پاس گل داد، هر چند طی چند هفته اخیر اخباری درباره احتمال حضورش در فرانسه شنیده شده بود اما براساس آخرین خبرهایی که منتشر شده است، او قصد دارد برای فصل جدید چند گام به عقب برداشته و به فوتبال آسیا برگردد.

روزنامه الرایه قطر که یکی از روزنامه‌های معتبر این کشور است امروز در خبری مدعی شد که مهرداد محمدی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آوس که قراردادش با این تیم پرتغالی به پایان رسیده است مورد توجه باشگاه العربی واقع شده و برای مذاکرات نهایی و امضا قراردادش وارد دوحه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار