نگاهی به دیدارهای امشب لژیونرهای فوتبال ایران

چالش ویژه در پرتغال برای مهرداد محمدی؛ لطفا دو رقمی شو

تهران (پانا) - هر دو بازی امشب لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا دارای اهمیت‌های خاص خود است که در این میان شاید عملکرد مهرداد محمدی بیشتر زیر ذره‌بین باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
چالش ویژه در پرتغال برای مهرداد محمدی؛ لطفا دو رقمی شو

در دیدارهای امروز فوتبال جهان، دو لژیونر ایرانی در پرتغال و انگلیس فرصت حضور در زمین را خواهند داشت که هر دو دیدار می‌تواند حساسیت‌های خاص خودش را داشته باشد و نمی‌توان مهم‌ترین را از این دو بازی انتخاب کرد.

در پرتغال هر چند سقوط دیپورتیووس آوس به دسته اول قطعی شده اما مهرداد محمدی که بهترین گلزن این تیم است در آخرین هفته‌ها فرصت‌های پایانی خود برای دو رقمی کردن تعداد گل‌هایش در این فصل را دارد تا بتواند برای فصل آینده مشتری لیگ برتری در پرتغال پیدا کند.

اما در انگلیس بر خلاف پرتغال هنوز کار برای ته جدولی‌های چمپیونزشیپ تمام نشده و هال سیتی آخرین تلاش‌های خود برای بقا در فصل آینده این رقابت‌ها را انجام خواهد داد.

لیگ برتر پرتغال؛ هفته سی و دوم

سانتا کلارا - دیپورتیووس آوس / ساعت 20:30 ورزشگاه دی سائو میگل شهر پونتا دلگاده

ژوئو هنریکس (پرتغال) - نونو مانتا سانتو (پرتغال)

لژیونر ایرانی » مهرداد محمدی (دیپورتیووس آوس)

آخرین وضعیت و آمار مهرداد محمدی » 1- هفته گذشته سرانجام طلسم گلزنی‌اش شکست و پس از 10 بازی و با گذشت بیش از 6 ماه یکبار دیگر برای تیمش گلزنی کرد 2- این مهاجم 26 ساله در فصل جاری لیگ برتر پرتغال که اولین تجربه حضور او خارج از ایران محسوب می‌شود، موفق شده که 8 بار گلزنی کند و بهترین گلزن تیمش تا اینجای فصل باشد. 3- در بازی رفت غایب بود و برای اولین بار فرصت حضور مقابل این تیم را خواهد داشت.

آخرین وضعیت و آمار دیپورتیووس آوس » 1- سقوطش به دسته اول هفته‌هاست قطعی شده است 2- هفته گذشته پس از 11 بازی توانست با برد زمین را ترک کند و اگر امشب بتواند با برد زمین را ترک کند، برای اولین بار در این فصل موفق به ثبت دبل شده است. 3- در این فصل تنها 5 برد داشته، نکته جالب توجه اینجاست که هر هفته که آوس با برد زمین را ترک کرده، هفته بعد شکست را پذیرفته است. 4- طی 8 سال گذشته در شهر پونتا دلگاده مقابل سانتا کلارا بدون باخت از زمین خارج شده است 5- ضعیف‌ترین خط دفاع و خط حمله لیگ برتر پرتغال مربوط به این تیم است.

چمپیونزشیپ انگلیس؛ هفته چهل و چهارم

ویگان اتلتیک - هال سیتی / ساعت 21:30 ورزشگاه دی دبلیو شهر ویگان

پائول کوک (انگلیس) - گرنت مک کن (ایرلند شمالی)

لژیونر ایرانی » ریان تفضلی (هال سیتی)

آخرین وضعیت و آمار ریان تفضلی » 1- پس از 9 بازی حضور روی نیمکت و سکو، سرانجام هفته گذشته فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و 11 دقیقه برای هال سیتی به میدان رفت 2- در این فصل 2 بار موفق به گلزنی شده و با همین دو گل در رده هشتم بازیکنان تاثیرگذار هال سیتی قرار گرفته است 3- در بازی رفت با ویگان 90 دقیقه در زمین حضور داشت، این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آخرین وضعیت و آمار هال سیتی » 1- در جدول 24 تیمی چمپیونزشیپ، در رده بیست و دوم قرار گرفته‌اند و از شانس‌های اصلی سقوط به دسته اول محسوب می‌شوند 2- سه بازی آخر رسمی‌شان را با شکست پشت سر گذاشته‌اند 3- در دیدارهای خارج از خانه 8 بازی متوالی بدون برد دارند 4- دومین خط دفاع ضعیف چمپیونزشیپ با 75 گل خورده مربوط به این تیم است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار