مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

افزایش تعداد 40 دوربین پلاک‌خوان به سیستم نظارت ترافیکی تبریز

تبریز(پانا) -مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریزگفت: 40 دوربین پلاک خوان به سیستم نظارت ترافیکی طی دو ماه آینده افزوده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تعداد  40  دوربین پلاک‌خوان به سیستم نظارت ترافیکی تبریز

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز،اصغر آدی بیگ در این خصوص اظهار کرد: این دوربین‌ها با هدف کاهش ترافیک، تامین امنیت خودرو، کاهش تخلفات در نقاطی مثل اتوبان پاسداران و میدان آذربایجان که همواره شاهد ترافیک‌های پیچیده‌ای در آن‌ها هستیم، نصب خواهد شد.

وی، این اقدام را گامی در راستای هوشمندسازی عنوان کرد و افزود: سال گذشته نیز ۵۰ دوربین نظارت ترافیکی در سطح تبریز نصب شد که کاهش ترافیک آن مناطق را به همراه داشت.

وی با تاکید بر اجرای هوشمندسازی در پارک حاشیه‌ای، گفت: در پارک حاشیه‌ای با تلفن همراه تمام اقدامات را می‌توان انجام داد و امیدواریم با هوشمندسازی هر چه بیشتر و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای و اعمال قانون، ارتباط فیزیکی بین شهروند و پلیس، شهروند و مامور شهرداری به کمترین میزان کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش نرخ پارک حاشیه‌ای تشریح کرد: نرخ پارکبانی سال ۹۶ مصوب شده و امروز پس از سه سال، افزایش بهای این موضوع باید توسط شورای شهر مصوب شده و مراحل قانونی را طی کند.

وی ادامه داد: افزایش بهای پارک حاشیه‌ای در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز مصوب شده و باید به صحن علنی شورا رفته و مراحل قانونی را طی کند. در صورت تاکید و نهایی شدن این موضوع برای شهروندان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تاکید بر ارجحیت رضایت شهروندی برای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، گفت: در موضوع پارک حاشیه‌ای نظارت بر عهده سازمان ترافیک بوده و شهروندان می‌توانند هر گونه مسائل و مشکلات خود در این خصوص را به اطلاع این سازمان برسانند.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: در توافق بین این سازمان با شرکت سرمایه گذار پارک حاشیه‌ای، تمهیداتی همچون اختصاص جای پارک برای معلولین و جانبازان به طور رایگان، از هر ۷۰ جایگاه یک مورد مدنظر قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار