رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار شد

شبانکاره(پانا)_ باحضور بخشدار،رئیس آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی بخش، رئیس شورای شهر، معاون شهردار و سایر اعضاء جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره گفت: یادگیری در شئون زندگی انسان بسیار با اهمیت است و مهمترین تفاوت بین انسان ها یادگیری آنهاست.

هوشنگ عباسی اظهار کرد : یادگیری چهار رکن دارد ارتباط با خود ، ارتباط با خدا ، ارتباط با مردم و ارتباط با طبیعت که محدود به زمان و مکان نمی باشد.

او گفت : تعلیم و تربیت راهی برای رسیدن به یادگیری است و آموزش و پرورش کمک می کند تا مسیر یادگیری برای فرزندان ما هموار گردد.

عباسی سپس درباره چگونگی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو( 1400-1399 ) بیان داشت : چگونگی آغاز سال تحصیلی را وضعیت اعلامی توسط ستاد ملی کرونا مشخص می کند و سه حالت سفید ، زرد و قرمز برای بازگشایی مدارس پیش بینی شده است.

دبیر شورای آموزش وپرورش شبانکاره تصریح کرد: امسال برای سال تحصیلی پیش رو تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه لغو شده است و برای پایه اول ابتدایی در هر سه وضعیت (سفید، زرد، قرمز) کلاس های حضوری در مدارس پیش بینی شده است که البته نسبت به این وضعیت ها چگونگی حضور نوآموزان متفاوت می باشد.

در ادامه رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره گفت : در هر شرایطی حفظ سلامت دانش آموزان بالاترین اهمیت را دارد و در چگونگی بازگشایی مدارس منطقه ما هم از ستاد ملی کرونا تبعیت می کنیم.

رزمجو افزود : با توجه به تورم و کمک به حفظ کیفیت خدمات به دانش آموزان مدارس شبانه روزی با رای اکثریت اعضای شورای آموزش وپرورش مصوب گردید امسال 20% درصد به شهریه دانش آموزان مدارس شبانه روزی در منطقه اضافه شود.

این مقام مسئول یادآور شد: بحث سرویس مدارس و خصوصا سرویس دانش آموزان دختر از اولویت های پیگیری این جلسه می باشد.

در ادامه این جلسه معاونین آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و برنامه های پیش رو خود پرداختند.

همچنین هر یک ازاعضای این جلسه پرسش ها و راهکارهایی را درباره مسائل و مشکلات مختلف آموزشی و پرورشی بیان نمودند که مورد توجه سایر اعضاء قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار