دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با مدیر آموزش و پرورش تنگستان

کنگان(پانا)_ غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با مرتضی کرمی مدیر آموزش و پرورش تنگستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان  در مجلس شورای اسلامی با مدیر آموزش و پرورش تنگستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش تنگستان؛ مرتضی کرمی مدیر آموزش و پرورش تنگستان و غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، دیدار کردند.
در این دیدار که به میزبانی آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش به بیان وضعیت موجود، به ظرفیت خوب نیروی انسانی از نظر کیفی و وجود دانش آموزان مستعد پرداخت و در این راستا برنامه هایی که برای ارتقا آن لازم است، ارایه کرد.

مرتضی کرمی ضمن خیر مقدم به نماینده مردم دشتی و تنگستان بیان کرد: با توجه به شرایط نیروی انسانی موجود و تعدد بازنشستگان، مجموعه آموزش و پرورش با مشکل جدی در این زمینه رو به رو است.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان گفت: در بحث مدارس تخریبی نیز تنگستان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و جزء مناطقی هستیم که دارای بیشترین مدارس تخریبی است.
وی افزود: با وجود مشکلات موجود حرکت آموزشی و پرورشی منطقه رو به پیشرفت است و رتبه های کشوری و استانی در حوزه های معاونت آموزش و پرورشی گواه این موضوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار