دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، علی موحدی در این دیدار با بیان اینکه اجرای فعالیت های پرورشی و تربیتی رویکرد آموزش و پرورش استان است، گفت: در راستای این رویکرد در سال گدشته طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای دومین سال متوالی اجرا شد.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین، نقشه راه آموزش و پرورش است، افزود: به ابتکار و میزبانی استان بوشهر، فراخوان همایش های ملی مدرسه خانواده تراز انقلاب اسلامی به عنوان پیوست های عملی سند تحول بنیادین منتشر شده است که همایش های نهایی هر دو طرح در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می شود.

موحدی ادامه داد: اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر در اردیبهشت سال جاری با هدف گسترش فرهنگ شهادت و در راستای رسالت تربیتی آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی عنوان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان آماده برنامه ریزی در مسیر تحقق شعار طرح شده سال جدید توسط مقام معطم رهبری است.

همچنین آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار با اشاره به اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان طرح ابتکاری آموزش و پرورش استان، بر نقش موثر اولیاء در تحقق اهداف این طرح تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار