تاکید فرماندار ری بر تلاش همه دستگاه ها برای ایجاد اشتغال

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد ری ظرفیت فراوانی در خصوص اشتغال دارد و در این راستا ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری با استفاده از ظرفیت های سازمانی ایجاد اشتغال را در اولویت قرار دهند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار ری بر تلاش همه دستگاه ها برای ایجاد اشتغال

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: بیماری کرونا اشتغال و تولید را تحت تاثیر قرار داده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آسیب به موضوعات اقتصادی را کاهش می دهد.
معاون استاندار تهران افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در ادارات رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته و ضمن الزام کارکنان به استفاده از ماسک، در جلسات نیز فاصله گذاری اجتماعی طبق دستورالعمل های ابلاغی رعایت می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران برای شهرستان ری مصوبات بسیار خوبی اخذ شد که تامین آب و برق شهرک های صنعتی و همچنین راه اندازی شهرک صنعتی خاوران بر مبنای استقرار صنوف ری در این شهرک از مهمترین مصوبات است.
توکلی کجانی بیان کرد: ری ظرفیت فراوانی در خصوص اشتغال دارد و در این راستا ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ری با استفاده از ظرفیت های سازمانی ایجاد اشتغال را در اولویت قرار دهند.
او خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی در کنار اشتغال نیز بایستی به موضوع معیشت خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توجه کرد و با استفاده از قابلیت های صنایع مشکلات اقتصادی افراد کم درآمد را کاهش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار