برای نخستین بار انجام شد؛

تشکیل کارگروه رفتارشهروندی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

شیراز(پانا)-رئیس کارگروه رفتارشهروندی سازمانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تشکیل کارگروه رفتار شهروندی سازمانی موسوم به OCB، برای نخستین بار در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه رفتارشهروندی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

به گزارش اداره کل توزیع نیروی برق استان فارس، حسین حیاتی، افزود: با هدف صیانت از نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های مهم هر سازمان، پروژه مهم رفتار شهروندی سازمانی، در این شرکت انجام خواهد شد که در همین راستا اولین جلسه این کارگروه با حضور اعضاء برگزار شد.

حیاتی در این جلسه با بیان اینکه اجرای دقیق و صحیح موارد مربوط به این پروژه می تواند تا حد زیادی در افزایش کارایی سازمان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نقش داشته باشد، گفت: پروژه توسعه رفتارشهروندی سازمانی به عنوان یکی از ماموریت‌های مهم در جهت ارتقای فرهنگ شهروندی سازمانی بین همکاران به عنوان سفیران شرکت حتی در فضای خارج از محیط اداره نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد.

او افزود: این پروژه شامل 5 مقوله نوع دوستی، احترام، جوانمردی، وظیفه شناسی و فضیلت اجتماعی می‌شود که امیدواریم با انجام این برنامه بتوانیم ضمن بهبود ارتباطات سازمانی به افزایش رضایت همشهریان نیز دست یابیم.

در ادامه این جلسه، دبیر کارگروه رفتار شهروندی سازمانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز بیان کرد: رفتار شهروندی سازمانی ، می‌تواند بر عملکرد سازمان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ، نقش مثبت و تاثیرگذاری داشته و کارکردهای آن را ارتقاء بخشد.

عاطفه زارع افزود: رفتار شهروندی سازمانی مجموعهای ویژه از رفتارهای کارکنان را دربر می‌گیرد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت سازمان داشته باشد.

زارع کاهش استرس، ایجاد انگیزه، افزایش بهره وری کارکنان را از جمله مزیت‌های مهم پروژه رفتار شهروندی سازمانی برشمرد و تصریح کرد: توسعه رفتارهای شهروندی سازمانی روحیه گروهی را در بین همکاران تقویت کرده و به ایجاد فضای مثبت کاری نیز کمک خواهد کرد.

این کارگروه در نظر دارد به عنوان یکی از برنامه‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نسبت به سنجش وضعیت فعلی رفتار شهروندی سازمانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و ارتقای آن گام های اثربخشی بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار