رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

شهرری (پانا) - جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با حضور اعضای کمیته با رعایت اصول مراقبتی جهت پیشگیری از ویروس کرونا در سالن همایش های وحدت اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

مسلم رحیم پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری درحاشیه جلسه درگفتگو باپانا گفت: مصاحبه برای انتخاب و انتصاب مدیران، به ما کمک می کند تا با توانایی، تجارب و اندیشه های متقاضیان آشنا شویم.

او در ادامه افزود : هشتادوپنج داوطلب تصدی مدیریت درخرداد ماه و در سامانه به رقابت پرداختند و از این تعداد سی وشش مدیر که در آزمون ، حد نصاب نمره راکسب کرده بودند به مصاحبه دعوت شده اند .

رحیم پور درادامه به اهمیت کار مدیران در مدارس اشاره کرد و گفت: مدارس پل ارتباطی آموزش و پرورش و خانواده ها هستند و در صورت ضعف مدیریت ، چالش هایی برای آموزش و پرورش به وجود می آورند .

مسلم رحیم پورتصریح کرد: جایگاه و نقش مهم وحساس مدیران مدارس به عنوان رهبران و مجریان فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس بر هیچ کس پوشیده نیست و می بایست فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با دقت و حساسیت صورت پذیرد تا زمینه بروز چالش ها و مشکلات در آموزشگاهها کاهش یابد.

او نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران و همچنین تضمین کیفیت در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه را از اهداف فرآیند انتخاب مدیران برشمرد.

خبرنگار: معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار