فرماندار دشتستان:

زیرساخت‌های فناوری مدارس توسعه می یابد

دشتستان(پانا)- فرماندار دشتستان خبر داد با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت استفاده از آموزش مجازی، زیرساخت‌های فناوری مدارس توسعه می یابد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های فناوری مدارس توسعه می یابد

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش دشتستان، فتح الله نوروزی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه باید از ظرفیت نخبگان فرهنگی در در اتخاذ تصمیمات اجرایی آموزش و پرورش بیشتر استفاده شود، اظهار کرد: معلمان در زمینه برنامه‌ریزی و نقش‌آفرینی در تصمیمات، حضور فعال داشته باشند تا زمینه همراهی آنان با برنامه ها و اهداف تعلیم و تربیت به شکل مطلوب فراهم شود.

وی دانش‌آموزان را سرمایه‌ای مهم در آموزش و پرورش دانسته و تصریح کرد: از اقداماتی که در راستای ایجاد فرصت آموزشی برای همه دانش‌آموزان و کیفیت بخشی آموزشی باشد، حمایت می کنیم.

نوروزی افزود: از ظرفیت‌ و پتانسیل شهرستان به ویژه ظرفیت شوراهای اسلامی، بخشداران، شهرداران و دهیاران برای توسعه آموزش و پرورش استفاده می کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان مدیران مدارس را پرچم دار تحول در آموزش و پرورش خواند و تاکید کرد: در شرایط کنونی مدیرانی برای مدارس انتخاب شوند که با علم اولیه فضای مجازی و تولید محتوای آموزشی مناسب شبکه شاد آشنایی و آگاهی داشته باشند زیرا وظیفه راهبری و مدیریت این برنامه را در قبال معلمان، دانش آموزان و اولیا دارند.

وی ادامه داد: تولید محتوای آموزشی و پرورشی جذاب برای دانش آموزان متناسب با فضای مجازی ضروری است و باید در این خصوص آموزش‌های لازم به معلمان داده شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و استفاده از آموزش مجازی در سال تحصیلی آینده خاطرنشان کرد: زیر ساخت‌های فناوری مدارس این شهرستان برای استفاده معلمان و دانش آموزان از شبکه آموزشی شاد توسعه پیدا می کند.

نوروزی اضافه کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید، باید مشکلات آموزش و پرورش در خصوص تامین نیروهای انسانی و کمبود امکانات و تجهیزات رفع شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان در پایان با اشاره به شروع سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این پایگاه ها با نظارت شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار