بیانیه گام دوم مکمل سند تحول بنیادین

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سندی راهبردی، تعیین کننده خط مشی های انقلاب و انقلابی گری در چله ی دوم و مکمل سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم مکمل سند تحول بنیادین

محمد علی واقعی، در دیدار با فرمانده ی بسیج دانش آموزی استان تصریح کرد: بسیج برخواسته از بدنه مردم انقلابی ایران است؛ از همین رو در قلب مردم به ویژه در سینه ی معلمان و دانش آموزان بسیجی استان جایگاه ویژه ای داشته و دارد.
او؛ الگوی عملی را بهترین الگو برای دانش آموزان بسیجی دانست و یاد آور شد: در این برهه ی خاص از زمان که ایران اسلامی در معرض انواع تهدیدات سخت و نرم؛ از شیوع ویروس کرونا گرفته تا تحریم های ظالمانه ی سیاسی، اقتصادی و تهاجم فرهنگی قرار دارد حضور بسیجیان در دو بعد نرم و سخت افزاری تعیین کننده و سرنوشت ساز است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، جوانگرایی را مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب برشمرد و اظهار کرد: جوانگرایی فاکتور اصلی تداوم و استمرار حرکت، و یکی از مولفه ها و شاخصه هایی است؛ که براساس آن می توان میزان پویایی را تعیین کرد.
واقعی هوشمندی، خلاقیت، سرعت و ابتکار عمل را از دیگر شاخصه های جوانگرایی در آموزش و پرورش برشمرد و ابراز داشت: با تلاش معلمین جوان، مستعد، شایسته و خلاق می توانیم شاهد رشد روز افزون و به بار نشستن ثمرات حرکت علم‌مدار و برنامه‌محور آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار