معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان:

دانش آموزان، اصلی ترین مخاطبان و مجریان بیانیه گام دوم انقلاب هستند

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان، بیانیه گام دوم انقلاب را یک سند بالادستی و نقشه راه برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی توسط نسل های آینده ساز انقلاب و چشم اندازی روشن برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان، اصلی ترین مخاطبان و مجریان بیانیه گام دوم انقلاب هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب در جلسه دبیرخانه گام دوم انقلاب، با اشاره به اهمیت این بیانیه در برنامه های راهبردی آموزش و پرورش، اظهار کرد: تحقق محورهای این بیانیه نیازمند حضور جهادی، پرنشاط و فعال متولیان تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی کشور است که در این میان نهاد آموزش و پرورش با بهره مندی از گستره عظیم مخاطبان با قوت وارد میدان شده است.

وی ایجاد روحیه امید، انگیزه، تلاش و مسئولیت پذیری آگاهانه نسبت به آرمانهای انقلاب در بین دانش آموزان را از مأموریت های مهم آموزش و پرورش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ساختار و وظایف کارگروههای این دبیرخانه، اظهار کرد: برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کارگروههای آموزش، پژوهش، رسانه و تولید محتوا تشکیل شده است.

عباسی غریب پرهیز از اقدامات نمایشی، شناخت و فهم درست از بیانیه، تحلیل از وضعیت و شرایط نوجوان امروز جامعه و هم اندیشی توأم با آزاد اندیشی برخی از الزامات برنامه ریزی در اجرای هر چه بهتر بیانیه گام دوم انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار