راهیابی دانش آموزان دختر آموزش و پرورش اسلامشهر به مرحله کشوری مسابقات قرآن ، عترت و نماز

اسلامشهر (پانا) - مدرس توانمند سازی قرآن کریم آموزش و پرورش اسلامشهر گفت : در راستای کسب موفقیت های قرآنی همراه با دانش آموزان از کتاب الهی قرآن کریم در تمامی فعالیت های روزانه خود، الگو میگیریم و با توجه و عنایت خداوند بزرگ در این مسیر، موفق هستیم.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی  دانش آموزان دختر  آموزش و پرورش اسلامشهر  به مرحله کشوری مسابقات قرآن ، عترت و نماز

زهرا رزاقی معلم واحد آموزشی ابتدایی دختران شهید ناطق نوری آموزش و پرورش اسلامشهر و مدرس توانمند سازی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار پانا در رابطه با تشریح موفقیت راهیابی نج نفر از دانش آموزان خود به مرحله کشوری مسابقات قرآن ، عترت و نماز اظهار کرد: در سال تحصیلی 98-97در راستای توانمندسازی دانش آموزان اسلامشهربه صورت حضوری و درجهت برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نمازتلاش کردم و رتبه اول را در سطح شهرستان بدست آوردیم .

او در ادامه بیان کرد: در سال تحصیلی 99-98 نیزبا وجود شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن کلاسهای حضوری، با یاری خداوند بزرگ به صورت مجازی در کنار دانش آموزان جهت تمرینات توانمند سازی قبل از برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز مرحله استانی بودم و به صورت صوتی و تصویری با آنها تمرین کردم و تقریبا 20 جلسه به طول انجامید.

رزاقی تصریح کرد: علیرغم مشکلات فراوان و سختی کار، با تلاش و پشتکار خود دانش آموزان و پیگیری های اداره آموزش و پرورش و کارشناسی قرآن ، عترت و نماز اسلامشهر و با توکل به پروردگار متعال، تمرینات به خوبی انجام شد و 5 نفر از دانش آموزان رتبه اول استان تهران را کسب نمودند وسپس به مسابقات کشوری را یافتند و خدای بزرگ را شاکرم که توفیق شرکت در این فعالیت ارزشمند را نصیب این حقیر کرد و توانستم قطره کوچکی از این دریای بیکران قرآنی باشم.

مدرس توانمند سازی قرآن کریم تأکید کرد: تمرین به صورت مجازی تا چهل درصد جوابگو است ،اما با توجه به روحیات هر دانش آموز، از طریق روانشناسی و مخاطب شناسی، برای علاقمند کردن آنها به تمرینات، استفاده نمودم، به صورتی که دانش آموزان با عنایت خداوند متعال و با شوق و اشتیاق بسیار زیاد، پیگیر تمرینات بودند.

او به دانش آموزان توصیه نمود: در شرایط کنونی کشور ودر جهت نابودی کرونا ویروس برای علاقه خودبه قرآن کریم و به کار بردن مفاهیم آن در زندگی ارزش قائل شوند و با جدیت و علاقه، پیگیر هدف قرآنی خود باشند .

زهرا رزاقی 9 مقام اولی قرائت قرآن در شهرستان اسلامشهر، کسب رتبه های برتر قرآنی در سطح استان تهران ،مقام اول رشته تواشیح در سطح اسلامشهر و مقام دوم رشته تواشیح استان تهران را در کارنامه فعالیتهای خود دارد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار