با حضور مدیر آموزش و پرورش صورت گرفت:

پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان دشتی افتتاح شد

دشتی(پانا)_با حضور مدیر آموزش و پرورش، پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان دشتی افتتاح شد .

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان دشتی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان امروز با حضور در آموزشگاه استثنایی مهر خورموج ، پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان دشتی را افتتاح کرد .

علی حسینی هدف اصلی از این طرح را تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی‌های جسمی، ارزیابی وضعیت ذهنی کودکان بدو ورود به مدرسه دانست و بیان داشت: کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روانی کودکان دارای مشکل و صدور شناسنامه سلامت برای کودکان از دیگر اهداف اجرای طرح سنجش کودکان بدو ورود به دبستان است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت : طرح سنجش سلامت با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود .

دبیر شورای آموزش و پرورش دشتی اظهار کرد : سنجش دانش آموزان در پنج حوزه بینایی، شنوایی، مراقبت بهداشت دهان و دندان، آمادگی تحصیلی دراین پایگاه، کنترل و بررسی می‌شود .

حسینی با اشاره به اینکه ثبت اطلاعات نوآموزان از طریق سامانه الکترونیکی سنجش با هزینه 400 هزار ریال انجام می‌شود، گفت: والدین نوآموزان با مراجعه به مدارس برای ثبت نام فرزندان خود برای سنجش نوبت دهی می شوند و در ساعت و روز مقرر سنجش می شوند .

رییس شورای بازگشایی مدارس شهرستان دشتی خاطر نشان کرد : امسال با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی ، حضور والدین و نوآموزان با ماسک ، دستکش و فاصله گذاری مطمئن اجتماعی الزامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار