مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

1200 نوآموز در پایگاه سنجش سلامت دیر مورد ارزیابی قرار می گیرند

دیر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت هدف از اجرای طرح سنجش نحوه آمادگی تحصیلی و تشخیص به موقع و جلوگیری از بروز بیماری هاست.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
1200 نوآموز در پایگاه سنجش سلامت دیر  مورد ارزیابی قرار می گیرند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر، پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مدیر و معاون آموزش و پرورش شهرستان دیر فعالیت خود را آغاز کرد.

مسعود تنگستانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ضمن عرض سلام و خداقوت گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی و نوبت دهی به شکلی است که هیچ‌گونه ازدحام و تجمع در این آموزشگاه به وجود نمی‌آید و خانواده‌ها از این بابت دغدغه‌ای نخواهند داشت.

وی افزود: کارشناسان سنجش مسقر در این مکان همه سعی و تلاش خود را انجام خواهند داد تا نتیجه و خروجی این سنجش به صورت دقیق و واقعی باشد تا سرنوشت دانش آموزان و روند تحصیلی آنها دچار خللی نشود.

احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در این بازدید بیان کرد: پیش بینی می شود بیش از 1200 و روزانه 20 نوآموز بدو ورود به کلاس اول دبستان در این پایگاه ها مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

وی به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه داد: والدین دانش آموزان با همراه داشتن ماسک و دستکش و رعایت پروتکل های بهداشتی خود و فرزندشان، با اصل شناسنامه کودک، اصل شناسنامه والدین، پرینت برگه نوبت عکس دار، کارت واکسن و کارت بانکی، همراه با نوآموز راس ساعت مقرر تعیین شده در پایگاه حضور یابند.

عبداله زاده خاطرنشان کرد: در این پایگاه سنجش سلامت6 نفر عوامل اجرایی کار سنجش کودکان را انجام خواهند داد.

وی گفت: کودکان از لحاظ شنوایی، بینایی، گفتاری، جسمی- حرکتی، بهداشتی (قد،وزن) و آمادگی تحصیلی سنجش می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار