مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

برنامه های اجرایی بر اساس اهداف دوره تحصیلی و مستند به سند تحول تدوین شود

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت برنامه های اجرایی بر اساس اهداف دوره تحصیلی و مستند به سند تحول تدوین شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های اجرایی بر اساس اهداف دوره تحصیلی و مستند به سند تحول تدوین شود

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علیمراد کرمی در نشست مشترک شورای هماهنگی و اجرای سند تحول استان با شهرستان‌ها و مناطق با تاکید بر استفاده از سند تحول بنیادین در برنامه ریزی‌های آموزشی و پرورشی اظهار کرد: سند تحول به عنوان یک سند بالادستی که به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده است، راهبرد و نقشه راه برای برنامه ریزی و تصمیم‌گیری است.

رئیس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول استان بوشهر با بیان اهمیت بهره گیری از خرد جعی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی افزود: در این راستا شهرستان‌ها و مناطق باید با تشکیل کارگروه های برنامه سال 99 را تدوین کنند.

وی ادامه داد: شهرستان‌ها و مناطق برای تعیین اهداف کمی با واحدهای متناظر استانی هماهنگی و ارتباط داشته باشند.

کرمی اضافه کرد: برنامه های اجرایی حوزه ها باید با اهداف دوره های تحصیلی منطبق بر تحقق تربیت تمام ساحتی تنظیم شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: طرح‌ها و برنامه‌های استانی و منطقه‌ای باید بر اساس اهداف دوره‌های تحصیلی، پرورش ساحت‌های شش گانه و تقویت برنامه درسی باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در آموزش و پرورش اصل مدرسه است، خاطرنشان کرد: واحدهای استانی و منطقه‌ای برای پشتیبانی از مدرسه باید تمام امکانات و ظرفیت های خود را بسیج کنند تا تلاش‌ها منجر به نتیجه شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار