در بردخون

کارگروه سند تحول بنیادین تشکیل شد

بردخون(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت کارگروه سند تحول بنیادین منطقه بردخون تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه سند تحول بنیادین تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ، ظهیر محمودی اظهار کرد : داشتن برنامه و هماهنگی در امور یکی از ضروریات و اساس موفقیت در فعالیت های اداری و آموزشی است.

محمودی افزود: یکی از مهم‌ترین اسناد در حوزه تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است که کامل‌ترین سند و نقشه راه آموزش‌وپرورش به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: سند تحول بنیادین با تلاش و مشارکت بسیاری از دلسوزان، اندیشمندان و متفکران حوزه تعلیم و تربیت تدوین شده است و برنامه اجرایی آن در سند ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته و اجرای آن به همت مسئولان و فرهنگیان وابسته است.

محمودی هدف اصلی سند تحول بنیادین را دستیابی به مراتبی ازحیات طیبه دانست و گفت: امروز همه مسئول تربیت بچه ها هستند، مسئول نماز، قرآن، عترت امید، شادی و نشاط تنها مربی نیست بلکه همه باید کمک کنند که سند تحول راهنمای کار در این زمینه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: ملاک کار ما برنامه محوری است و برنامه محوری از اولویت های اصلی و اساسی کار در آموزش و پرورش خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه های منطقه بر اساس برنامه اداره کل تدوین می شود و انتظار داریم مدارس نیز برای نوشتن برنامه با اداره منطقه هماهنگ باشند تا برنامه هایی جامع، کامل و بدون نقص داشته باشیم تا برای اجرا آماده شود.

رئیس کارگروه سند تحول بنیادین منطقه بردخون تصریح کرد: اعضای ستاد تلاش کنند برنامه های منطقه در سریع ترین زمان تدوین و آماده شود تا خللی در کار واحدها و مدارس ایجاد نشود.

در ادامه بهرام محمودی دبیر کارگروه سند تحول در سال گذشته، گزارشی از فعالیت ها را بیان نمود و پس از ارائه گزارش توسط اعضاء حیدر مغدانی به عنوان دبیر جدید کارگروه انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار