مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدرسه محور اصلی آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت مدرسه محور اصلی آموزش و پرورش است و برنامه های اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق در سال 99 باید به نحوی تدوین شوند که قابلیت اجرا در مدارس داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محور اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علیمراد کرمی در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به شروع پروژه مهر اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و هماهنگی درون و برون سازمانی، مدارس برای حضور بدون دغدغه دانش آموزان در سال تحصیلی آینده فراهم کنیم.

وی با تاکید بر تقویت روحیه مطالبه‌گری تصریح کرد: مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق باید با تعامل با فرمانداران، شهرداران و دهیاران زمینه همکاری آنها را برای آماده سازی مدارس فراهم کنند.

کرمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در خصوص شیوه آموزش در سال تحصیلی آینده عنوان کرد: تا کنون برای بازگشایی مدارس سناریوهای آموزش مجازی در استان های قرمز، آموزش تلفیفی از حضوری و مجازی در استان های زرد و آموزش حضوری در مناطق سفید، روستاها و مدارس کم جمعیت آموزش تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: حضور دانش آموزان به صورت زوج و فرد، آموزش حضوری برای دروس با اهمیت بیشتر یا دروسی که امکان آموزش مجازی آنها وجود ندارد، از دیگر سناریورهای پیش بینی شده برای سال تحصیلی آینده است.

وی افزود: با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی و با توجه به وضعیت بیماری کرونا در خصوص شیوه آموزش در سال تحصیلی آینده تصمیم گیری می شود.

کرمی با اشاره به ابلاغ برنامه های سال 99 اداره کل گفت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با تشکیل کمیته های تخصصی برنامه سال 99 خود را مبتنی بر سند تحول تدوین کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: مدرسه، محور اصلی آموزش و پرورش است به همین دلیل، برنامه ها باید به نحوی تدوین شوند که در مدارس قابلیت اجرا داشته باشند.

وی در پایان با قدردانی برای برگزاری آزمون های حضوری پایه های نهم و دوازدهم خاطرنشان کرد: با وجود نگرانی خانواده ها، خوشبختانه این آزمون ها با نهایت دقت و حساسیت و رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار