دانش آموزان قرآنی باید الگوی رفتاری و اخلاقی برای دانش آموزان باشند

پردیس(پانا)-مراسم اختتامیه جشنواره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان پردیس در فضایی قرآنی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان قرآنی باید الگوی رفتاری و اخلاقی برای دانش آموزان باشند

این مراسم با حضور مسئولین شهرستان پردیس ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ، حسنوند مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره اوقاف، شهردار و شورای شهر و هیئت همراه اجرا شد.

دانش آموزان منتخب قرآنی جشنواره که به دو بخش حضوری و غیر حضوری و در بخش های آوایی و پژوهشی در رشته های قرائت ، ترتیل ، حفظ،اذان و مداحی (بخش آوایی) نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، تفسیر ، انشای نماز(بخش پژوهشی) که بخش آوایی آن در بهمن ماه 1398 و بخش پژوهشی بصورت غیر حضوری برگزار گردید تقدیر بعمل آمد.

حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس ضمن تشکر از مجموعه شورای شهر و شهرداری که با تاسیس دارالقرآن مجموعه ای آموزشی، فرهنگی را به مجموعه آموزش و پرورش اضافه کردند و قدمی در راه نیازهای منطقه برداشتند از دانش آموزان و حوزه اجرایی تقدیر کرد.

او دانش آموزان و خانواده ها را به تلاوت هر روزه قرآن دعوت و از آثار تلاوت و انس با قرآن با در جلسه صحبت کردند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه افزود دانش آموزان قرآنی باید الگوی رفتاری و اخلاقی برای دانش آموزان باشند و با تقویت اخلاق حسنه زمینه جذب سایر دانش آموزان را فراهم نمایند.

حسنوند در ادامه بیان کرد: مسلماً استفاده از آموزه های دینی و عمل به آن در اجتماع زمینه علاقه مندی دانش آموزان را دوچندان میکند.

در پایان ضمن تشکر از مدیر کل و معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که با نگاه ویژه به مسائل تربیتی و برنامه های حوزه قرآنی زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم را فراهم نمودند ، با حضور مسئولین منطقه از نفرات برتر با اهدای جوایز و لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار