معلمان خلاق و مبتکر، پیش گام آموزش مجازی

پردیس (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان پردیس در خصوص برنامه شاد گفت: با رفع نواقص احتمالی و فراهم کردن زیر ساخت لازم، زمینه توسعه عدالت آموزشی در کشور فراهم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان خلاق و مبتکر، پیش گام آموزش مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، مصطفی حسنوند مدیرآموزش و پرورش شهرستان پردیس در سخنانی با اشاره به راه اندازی سامانه شاد و فعالیت همکاران فرهنگی منطقه پردیس، اظهار کرد: با شروع تعطیلی مدارس به دلیل شرایط حاکم بر جهان و کشور عزیزمان ایران، همکاران فرهنگی با توجه به رسالت خطیر معلمی به دنبال روشی برای ادامه چرخه روند آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز کشورمان بودند.

او در ادامه بیان کرد: بنابراین در ابتدا با امکانات حداقلی و از طریق فضای مجازی فعالیت خود را شروع کرده و با تمام توان تولید محتوا را برای دانش آموزان رقم زدند.

او افزود: صدا و سیما نیز برنامه آموزشی را به کمک همکاران فرهنگی در دستور کار قرار دادند و در این میان وزارت آموزش و پرورش، هم زمان با این فعالیت ها با دور اندیشی و تدبیر وزیر محترم آموزش و پرورش به دنبال ایجاد محیطی ایمن برای آموزش مجازی دانش آموزان بودند.

حسنوند خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با اشراف به ابعاد این موضوع، مشکلات و نواقص احتمالی بستر این حرکت عظیم در حوزه تعلیم و تربیت را فراهم کرده و از طریق شبکه دانش آموزی (شاد) فرصتی برای دستیابی به ظرفیت های جدید آموزش و پرورش را رقم زدند و امید آن داریم با رفع نواقص احتمالی و فراهم کردن زیر ساخت لازم زمینه توسعه عدالت آموزشی در کشور فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار