اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان پردیس

پردیس (پانا)-جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار با حضور فرماندار، خیر مدرسه ساز ، پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان‌های استان و اعضاء مجمع در دفتر مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان پردیس

در این جلسه رضایی فرماندار شهرستان ضمن تشکر از اعضاء و حاضرین فعال در این امر خداپسندانه گفت: هیچگونه پروژه‌ای نباید در این مجمع و شهرستان بدون ثمر باقی بماند و در این کار مبارک مدرسه‌سازی باید شهرستان ما باید پیشگام و الگو باشد.

او ادامه داد: باید بتوانیم با چنین امکاناتی دانش‌آموزانی با تراز بالا تحویل جامعه دهیم، تعلیم و تربیت فرزندان باید با چشم‌انداز بهتر و با اجرای برنامه‌های مثبت دراوقات فراغت انجام پذیرد.

رضایی در خاتمه سخنانش قول پیگیری مسائل، برای انجام سریع امور طبق قوانین و رفع مشکلات را به مجمع خیرین داد.

سپس مصطفی حسنوند مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس اولویت این مجمع را قدردانی از خیرین و انعکاس فعالیت‌هایی که در این مجمع صورت می گیرد عنوان کرد و گفت: خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار درصدد فعالیت‌های اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و ثمرات مطلوب و ارزشمندی در جهت رفع مشکلات زیربنایی و مالی آموزش و پرورش داشته و خواهند داشت.

حسنوند هدف از برگزاری این مجمع را افزایش تعامل و ارتباط مؤثرخیرین با دانش‌آموزان و معلمان و همچنین ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز با صرفه‌جویی در هزینه‌های موجود دانست .

او ضمن اشاره به نکاتی برای برگزاری هرچه بهتر این مجمع افزود : برنامه‌ریزی صحیح موجب ارتقای کیفیت و انجام درست امورات می‌شود .

سپس دکترامامی خیر مدرسه ساز ضمن نام بردن از فداکاری‌های مردم ایران و کمک آنها به یکدیگر در مشکلات، به ساخت مجدد مدرسه و اردوگاه به صورت ملی برای کمک به دانش‌آموزان برای اثرگذاری در جامعه با دید تربیتی و آموزشی در سعید آباد جاجرود اشاره کرد و درباره روشن بودن اقدامات و کارکردها در وب سایت بصورت مشخص پیشنهاداتی ارائه کرد.

در ادامه یروزان مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران با تشکر از حضار به اقدامات صورت گرفته برای شروع ساخت اردوگاه و دو مدرسه دیگر در شهرستان پردیس و سعیدآباد با یاد مرحومه دکتر مهین نویدی به عنوان الگوی خیرین از اعضاء مجمع شهرستان پردیس جهت اقدام سریع ثبت و برقراری مجمع تشکر کرد و گفت: امروز صد و سی و سومین قرارداد در مجمع خیرین استان انجام گرفت. در سال جاری مدرسه‌سازی با همت خیرین دوبرابر سالهای قبل بوده است. در این امر باید به اهمیت کار خیرین زمین نیز اشاره کرد.

او از حضار خواست تا با شناسایی خیرین جدید و ارسال دعوتنامه به خیرینی که در منطقه حضور ندارند در برگزاری و حرکت پرشور این مجمع برای دانش آموزان منطقه تلاش کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین توسلی رئیس مجمع خیرین شهرستان، به اهمیت وجود مجمع پرداخت و کمک‌های خیرین مدرسه ساز را نقش مهمی در کاهش مشکلات فضا‌های آموزش منطقه دانست و گفت: با شفافیت بیشتر و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهد شد امیدواریم فعالیت‌های این مجمع با جدیت ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار