مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت:

نود درصد فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش کاشمر با رویکرد پرورشی است

کاشمر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کاشمردر نشست تخصصی کارشناسان حوزه معاونت پرورشی با بیان فعالیت های این ‏مدیریت اطمینان داد که نود درصد فعالیت های این مدیریت پرورشی و یا با رویکرد پرورشی بوده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نود درصد فعالیت های مدیریت آموزش  و پرورش کاشمر با رویکرد پرورشی  است

علی طاهریان گفت: کارهای بزرگی در حوزه پرورشی شهرستان کاشمر انجام شده است از جمله دارالقرآن که در حال ساخت است و نظیر آن در استان کم است.

وی ادامه داد: اردوگاهی که توسط جناب شبیری مدیریت اسبق آموزش وپرورش زمین آن تملک وقسمتی از فضای سبز آن کاشته شده را شروع به تکمیل کردیم، احداث استخر ذخیره آب که مشکل اصلی آنجا بود وخیلی ها آن را غیر ممکن می دانستند با یاری خدا و همت دوستان انجام شد، کلنگ زنی رصدخانه و بسیاری فعالیت های دیگر انجام شده است و تاکنون بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه کرده ایم و از حدود یک سال و نیم قبل عملیات عمرانی آنجا حتی یک لحظه متوقف نشده است.

وی ساخت موزه علوم را از دیگر فعالیت ها دانست و گفت: این موزه اگر چه بار آموزشی دارد اما با رویکرد پرورشی احداث شده و حدود دویست میلیون تومان در آنجا هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش از تقبل هزینه پنج میلیاردی جهت استخر سرپوشیده که قبلا بیش از شش میلیارد برای آن هزینه شده خبرداد و اظهار امیدواری کرد تا امسال به بهره برداری برسد.

طاهریان گفت: من ادعا دارم و ثابت می کنم که نود درصد برای امور پرورشی کار کرده ایم و ده درصد برای مسائل آموزشی، اما اقدامات را به صورت کامل منتشر نکرده ایم و اکنون نیزمی گویم که ما در خدمت نیروهای پرورشی برای ارائه طرح ها هستیم و رویکرد ما رویکرد تربیتی و پرورشی است و نشان از علاقه ما به این حوزه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار