برگزاری جلسه هماهنگی طرح های آموزشی کلات

کلات(پانا)-با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات، معاونین، جمعی از کارشناسان اداری و راهبران آموزشی تربیتی، جلسه هماهنگی طرح‌های‌آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی طرح های آموزشی کلات

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه گفت: اگر قرار است تغییری ایجاد شود باید در راستای تحول و به صورت هدفمند و اصولی باشد.

وی افزود: از هر فرصتی که در اختیار ما قرار می گیرد بدون هیچ گونه تعصب و سلیقه ای عمل کردن، باید به بهترین نحو از آن به نفع دانش آموزان استفاده نمود و در آن رضای خدا نیز مد نظرمان باشد.

مدیر آموزش و پرورش کلات اظهار کرد: در یک مجموعه آموزشگاهی اگر کادر اجرایی قوی و در راس آن مدیری توانمند وجود داشته باشد، تغییر و تحولات بزرگی‌رخ خواهد داد.

پروانه در ادامه بیان کرد: پروژه مهر سال گذشته، حرکت زیبایی به راه افتاد و رخداد های خوبی در مدارسمان شاهد بودیم، امسال نیز با توجه به شرایط موجود، انتظار داریم مدیران گرامی اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات نادرگفت: با توجه به اینکه موضوع سازماندهی نیروی انسانی را در پیش داریم، امیدواریم با همکاری و همدلی و همفکری هم امسال نیز همانند سنوات گذشته این امر مهم را بدون هیچگونه دغدغه و چالشی به سرانجام برسانیم و قطعا هم همینطور خواهد بود ،چرا که به ما ثابت شده است اگر با هم گام برداریم به آنچه که میخواهیم دست خواهیم یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار