فعالیت387 پایگاه اوقات فراغت درخراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد 387 پایگاه به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دختر و پسر استان پیش بینی شده که با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت387 پایگاه اوقات فراغت درخراسان جنوبی

محمدعلی واقعی شنبه شب در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با مقام عالی وزارت اظهار کرد: از این تعداد 116 پایگاه در مدارس، 24 پایگاه در کانون های فرهنگی تربیتی، 8 پایگاه در اردوگاه ها، 16 پایگاه در دارالقرآن ها، 45 پایگاه در سالن های ورزشی، 12 پایگاه در پژوهش سراها، 32 پایگاه در کانون های پرورش فکری، 10 پایگاه در انجمن اسلامی، 24 پایگاه در هلال احمر و سازمان دانش آموزی و یکصد پایگاه در بسیج دانش آموزی فعالیت می کنند.

او، انسجام بخشی، همسو سازی، کیفیت بخشی و مناسب سازی فعالیت های پرورشی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی را مهم ترین رویکرد معاونت پرورشی و فرهنگی دانست و عنوان کرد: غنی سازی اوقات فراغت در تربیت ایرانی اسلامی دانش آموزان جوان و نوجوان ما بسیار تأثیر گذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت دانش‌آموزان، تصریح کرد: کلاس‌های اوقات فراغت به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی با شعار «هر خانه یک پایگاه تابستانی»، «هر دانش آموز یک مهارت» در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی شاد اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار