برگزاری جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان منطقه 19

تهران (پانا) - جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان منطقه 19 با حضور هادی حنیف نیا، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه19، معاونین و سایر اعضای ستاد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان منطقه 19

جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان منطقه 19 با حضور هادی حنیف نیا، مدیر منطقه و اعضای ستاد اوقات فراغت دانش آموزان منطقه 19 با هدف برنامه ریزی برای کشف استعداد و آموزش مهارت به دانش آموزان در ایام تابستان در محل اتاق شورای اداره آموزش و پرورش منطقه 19 برگزار شد.

در این نشست، هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 گفت: اهمیت اوقات فراغت در شکل‌گیری رفتار و شخصیت دانش‌آموزان گاه بیش از سایر اوقات و ساعات است و بسیاری از اختراعات و کارهای خلاقانه و خارق العاده، حاصل برنامه‌های اوقات فراغت است. برنامه های اوقات فراغت در آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین با تأکید بر ساحت‌های شش‌ گانه تربیتی برنامه ریزی و اجرا می شود.

در ادامه مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 گفت: در راستای اجرای گسترش بهره‌ برداری ازظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه‌های آموزشی و تربیتی، نیمی از پایگاه های تابستانی این منطقه در فضای مجازی و در سامانه (شاد) برگزار می شود.

وی عنوان کرد: دبیرخانه اوقات فراغت دانش آموزان در معاونت پرورشی و تربیت بدنی تشکیل و کارشناس فرهنگی هنری منطقه به عنوان دبیر ستاد وظیفه هماهنگی برنامه ها را برعهده دارد.

شاملو خاطرنشان کرد: با تاکید ستاد ملی پیشگیری از کرونا در اجرای «پویش درخانه بمانیم » و به استناد آیین نامه فعالیت های تابستانی ضمن بهره مندی از امکانات و قابلیت های موجود شبکه آموزشی دانش آموزان«شاد»، برنامه های پرورشی و فرهنگی منسجم، جامع، پرنشاط و هدف دار متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان در زمینه های مختلف پیش بینی شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه 19 با اشاره به برنامه های متنوع اوقات فراغت دانش آموزان و همکاری مراکز خاطرنشان کرد: در بهینه سازی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در منطقه، کانون فرهنگی تربیتی آفتاب، بسیج دانش آموزی، دارالقرآن ها، پژوهش سراها و مجتمع های ورزشی در اجرای هر چه بهتر برنامه ها به صورت ترکیبی (حضوری و فضای مجازی) فعالیت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار