توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی

بیرجند(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد در غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از بستر فضای مجازی زمینه توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان را در تمام ابعاد فراهم کرده و پس از شناسایی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تلاش می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی

فرشید جعفری، صبح امروز با بیان اینکه امسال اولین تجربه غنی سازی اوقات فراغت و فعالیت‌های تابستانی به شیوه کاملا متفاوتی داریم، اظهار کرد: این موضوع در سال‌های گذشته به صورت نمادین در استان برگزار می‌شد، اما امسال به خاطر شیوع کرونا با استفاده از ظرفیت برنامه شاد، این پایگاه‌ها در تمام استان افتتاح می شود.

او، با اشاره به رویکرد پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت در خراسان جنوبی؛ ادامه داد: رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک نقش و یک مهارت در بستر فضای مجازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که با استفاده از تمام ظرفیت‌های شبکه شاد و مشارکت تمام بخش‌ها اتفاق جدیدی را در شروع یک تابستان متفاوت رقم می‌زنیم؛ تصریح کرد: فعالیت پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت در ۵ محور، با بیش از یکصد سرفصل آموزشی، برنامه ریزی شده است.

جعفری همراهی خانواده‌ها در برنامه های پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت را مهم و تعیین کننده دانست و اضافه کرد: انتظار داریم در شهرستان ها و مناطق، تمهیدات حضور فعال و بانشاط دانش‌آموزان فراهم شود؛ تا بتوانیم در مسیر توانمندسازی و مهارت آموزی دانش‌آموزان موفق شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار