مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش :

شهرستان‌های استان تهران پیشرو در اجرای فرایندها و مصوبات وزارتی

تهران(پانا)- مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از شهرستان‌های استان تهران به عنوان استان پیشرو در اجرای فرایندها و مصوبات وزارتی نام برد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های استان تهران پیشرو در اجرای فرایندها و مصوبات وزارتی

به‌گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما حل مسائل و مشکلات مدارس است چرا که اگر مشکلات و چالش های آنان مرتفع نشود، قطعا به کیفیت مطلوب در آموزش و پرورش نخواهیم رسید.

او با تاکید بر ضرورت تحلیلِ شهریه مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به سمت واقعی شدن شهریه ها حرکت کنیم و تمامی عوامل موثر در این راستا را مورد بررسی قرار دهیم .

صالح با اشاره به اینکه شهریه، ترکیبی از چند سرانه مختلف است، تاکید کرد: سرانه حق‌التدریس، سرانه حق‌الزحمه عوامل، سرانه هزینه‌های ساختمان و موارد مختلف دیگر در مجموع در به دست آوردن شهریه نهایی بسیار نقش دارند .

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: نباید به هیچ وجه شرایط و توان مالی مردم را فراموش کنیم و رضایت مردم باید در اولویت‌های اصلی ما قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار