مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

نقش موثر مدارس غیردولتی در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت

تهران(پانا)- جلسه شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر مدارس غیردولتی در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با اشاره به شرایط جدیدی که به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد، گفت: آموزش و پرورش نیز باید در شرایط جدید اقدامات متناسب در راستای پوشش تحصیلی دانش‌آموزان انجام دهد و خلاهای ایجاد شده را به واسطه فضای مجازی پوشش دهد و با شرایط جدید سازگاری ایجاد کند.

او با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش با توجه به وسعت مخاطبین، یکی از بزرگترین و دشوارترین کارها را در شرایط کرونا به اجرا در آورد، اظهار کرد: انصافا در این حرکت مدارس غیردولتی پیشتاز از دیگر مدارس، نقش خود را به درستی ایفا کرده است.

صیدلو با اشاره به اینکه باید با درک درست از شرایط، امکانات و واقعیت ها، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

این مقام مسئول، انتخاب مسیر و راههای درست و کارشناسی را در جهت جلب رضایت مردم ضروری دانست و تصریح کرد: بهبود کیفیت تعلیم و تربیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد و قطعا مدارس غیردولتی در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت نقش موثری ایفا کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار