مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد:

مدیرکل آذربایجان غربی با بیشترین دیدار عمومی رتبه اول کشور شد

(ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی طبق گزارش ارزیابی نهاد ریاست جمهوری با برگزاری بیشترین دیدار چهره به چهره رتبه اول کشور معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آذربایجان غربی با بیشترین دیدار عمومی رتبه اول کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، با توجه به تاکید ریاست جمهور و رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان مبنی بر رضایت مندی عمومی، تسریع در رسیدگی بدون واسطه به مطالبات مردمی، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری مدیران دستگاه های دولتی و الزامات قانونی آن، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی طبق برنامه ریزی قبلی و با اعلام عمومی برنامه دیدار چهره به چهره را در هر هفته برگزار می کند.

طبق اعلام ارزیابی های کشوری 13 هزار و 859 برنامه دیدار چهره به چهره با مردم توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی کشور صورت گرفته که مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان غربی با برگزاری بیشترین ملاقات حضوری بیشترین دیدار مردمی در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور دارد.

با توجه به شاخص ارزیابی 13 برنامه طبق بخشنامه ابلاغی استانداران، «ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اجرای 14 برنامه دیدار مردمی در روز مشخصی از هفته و دیدار با 109 ملاقات شونده عملکردی بالاتر از شاخص کشوری را در فصل سوم سال 98 ثبت کرد.

گفتنی است در راستای طرح تکریم فرهنگیان و همچنین رضایتمندی اولیا و دانش آموزان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار عمومی با مردم از نزدیک به مشکلات این عزیزان رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات صادر می کند.

این دیدارها در اداره کل و در ارومیه به صورت منظم و مستمر برگزار و مشکلات از نزدیک مطرح و بررسی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با توجه به اهمیت ویژه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان، در اندیشه تعالی دیدارهای چهره به چهره و پیگیری مشکلات اساسی در سطح مناطق و نواحی استان بر برگزاری مستمر ملاقات های عمومی در هر هفته تاکید ویژه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار