برگزاری امتحانات سوادآموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و‌ پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد امتحانات دوره های سوادآموزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ابلاغی سازمان در استان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات سوادآموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، «علی اکبر صمیمی» معاون سوادآموزی استان ضمن بازدید از حوزه های برگزاری آزمون دوره های سوادآموزی ناحیه یک و دو ارومیه اظهار کرد: امتحانات پایان دوره های سوادآموزی که در سال 98 متاثر از وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا عقب افتاده بود، در مناطق با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ارسالی سازمان در حال برگزاری است.

وی با اولویت خواندن نظارت دقیق بر فرآیند سنجش و امتحانات گفت: هدف اصلی از سنجش و ارزشیابی اصلاح و بهبود آموخته ها و یادگیری سوادآموزان و فرآیند یاددهی -یادگیری است.

صمیمی بر برگزاری امتحانات مطابق مقررات و ضوابط و تصحیح اوراق امتحانی برابر مفاد شیوه نامه‌ها توسط مسئولین حوزه ها و ممتحنین تاکید کرد.

وی در ادامه بر حجم ابلاغی سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال تعداد بالغ بر ۲۸ هزار نفر در دوره های مختلف سواد آموزی در استان تحت پوشش قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار