اولین جلسه اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز کشور برگزار شد

تهران (پانا) - میکاییل باقری، معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در جلسه مجازی اعضای ستادی و عملیاتی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور، چشم انداز قرارگاه را تبیین کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه اعضای قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز کشور برگزار شد

اولین جلسه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز، با حضور میکاییل باقری، معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و اعضای ستادی و عملیاتی و نمایندگان 32 استان سراسر کشور به همت اداره قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، باقری با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، رسالت قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز و ماموریت اعضای ستادی و عملیاتی این قرارگاه را تشریح و تبیین کرد و گفت: با حضور کاملا داوطلبانه، انقلابی و جهادگرانه خادمان ساحت مقدس سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، اعضای گروه ستادی وظیفه خطیر تصمیم سازی، راهبری و نظارت بر فرآیندها را بر عهده دارند و با فراهم سازی، حمایت، ریل گذاری و یا اصلاح ساختارها ایفای نقش می کنند و به تبع آن، گروه عملیاتی به عنوان بازوان اجرایی نسبت به رصد و دیده بانی، آسیب شناسی، وبگردی، شبهه شناسی و تهیه پاسخ مستند و مستدل به شبهات مطروحه اقدام خواهند کرد.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف قرارگاه مجازی، هم گرایی و وصول همه اعضا به فهم مشترک از وجود و ماهیت این پروژه ملی را گام اول تلقی کرد و افزود: برای اهداف باید تلاش کرد و دیگر نباید منتظر دوره پساکرونا بود بلکه با روحیه جهادگونه و مقدم دانستن اصل پیشگیری، با رویکرد کنشی به جای رویکرد واکنشی و دیده بانی هوشمند به مقابله با شبهات پرداخت.

باقری با ترسیم چشم انداز قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز بیان کرد: دوره های آموزشی سواد رسانه ای فرصتی برای مفاهمه و توانمندسازی اعضای گروه عملیاتی است و مبادرت به ایجاد پایگاه های مجازی، شناسایی، توسعه و هدایت به سمت عضویت در این پایگاه ها، تخصیص یک نیرو از هر استان و معرفی جانشین ها، از وظایف افسران تیم عملیاتی است.

باقری تکمیل کرد: بر اساس شیوه نامه قرارگاه مجازی، 20 نوع فعالیت تعریف شده که در 32 استان کشور 640 مجموعه فعالیت را خلق خواهد کرد که با هم افزایی و شکل گیری اراده ای ملی و جذب و به کارگیری نماینده هر استان بر اساس علائق در 15 پایگاه مجازی، گامی موثر در جهت گام دوم انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و جهش تولید برداشته می شود.

وی در پایان این نشست مجازی با بیان این نکته که هرگز محدود به شبکه شاد نخواهیم بود به ابهام ها و پرسش های نمایندگان استان ها پاسخ داد و با تاکید بر مدیریت زمان خاطرنشان کرد: لیله القدر فعالیت دارالقرآن ها فصل تابستان است و از تولید محتوای استاندارد دارالقرآن ها استقبال و حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار