اداره کل قرآن، عترت و نماز در شبکه شاد

تهران (پانا) - اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از جمله بخش‌هایی است که کانال مستقل در شبکه شاد دارد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل قرآن، عترت و نماز در شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، پس از فراز و نشیب‌هایی که در شبکه شاد وجود داشت این شبکه به ثبات رسیده است و هر بخش که کاربرد بیشتری نزد دانش‌آموزان و فرهنگیان دارد دارای کانال اختصاصی خود شده است.

معاونت پرورشی و فرهنگی از جمله اولین معاونت‌های این وزارت خانه بود که این شبکه کانال اختصاصی به آن را ایجاد کرد و در دسترس عموم قرار داد. اما به علت تعدد فعالیت‌ها در این معاونت هر اداره کل یک کانال اختصاصی به خود را ایجاد کرد تا فعالیت‌ها به تفکیک مورد استفاده و در دسترس باشند و از پراکنده بودن آنها جلوگیری شود.

اداره کل قرآن، عترت و نماز نیز از جمله اداراتی است که کانال اختصاصی خود به نام «کانال قرآن عترت و نماز» را دارد و به فعالیت خود در فضای مجازی تحت این شبکه ادامه می‌دهد. محتوایی که در این کانال قابل دسترسی و استفاده است بسیار متنوع و در برای هر دوره تحصیلی است که از دوره ابتدایی تا پایه دوازدهم در متوسطه دوم را شامل می‌شود که برخی از آنها عبارتند از:

زنگ آسمانی: شامل قرائت تقلیدی دانش‌آموزان از سراسر کشور که نابت ترین قرائت‌ها را می‌توان در این بخش مشاهده کرد.
پیام‌های ناب برای بچه‌های شاد: شامل توصیه‌هایی برای دانش‌آموزان در مواقع مختلف مانند بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان و ...
ادعیه روز‌: که در برگیرنده ادعیه‌هایی مختص روزهای مختلف هفته و ماه است.
سخن بزرگان، کلام بزرگان‌: در این بخش نیز قسمت کوتاهی از سخن بزرگان دینی، مذهبی و سیاسی کشور در ارتباط با قرآن قرار داده شده است.
انتظار و مهدویت: مطالب مربوط به دوران غیبت امام عصر (عج) و همینطور مفاهیم و تعاریف این دوران را در بر دارد.
معما: در این بخش برای سرگرمی دانش‌آموزان معماهایی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود دانش‌آموزان با پاسخ به این معماها هوش و ذکاوت خود را مورد سنجش قرار دهند و بسیاری موارد دیگر که دانش‌آموزان عزیز، اولیا گرامی و فرهنگیان عزیز می‌توانند با مراجعه به این کانال از آن مطالب بهره مند شوند. این محتواها به صورت پوسترهای رنگی، فیلم و فایل صوتی است.

برای این منظور کافیست پس از نصب شبکه شاد وارد بخش کانال‌های آموزش و پرورش شده و کانال قرآن عترت و نماز را انتخاب و عضو این کانال شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار