مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز :

تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم ملاک ما برای ارزیابی عملکرد مدیران است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین محورهای کاری ما در پروژه مهر ساماندهی نیروی انسانی است،تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی مردم را ملاک ارزیابی عملکرد مدیران دانست.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم ملاک ما برای ارزیابی عملکرد مدیران است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز،سالار قاسمی در چهل و دومین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان که با دعوت از مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 8 گانه برگزار شد گفت: پیش از این نیز گفته ام نگاه ما این است که مدیر مدرسه را در فرایند امور خصوصا در رابطه با بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید دریابید و کمک کنید، البته مدیر مدرسه هم باید این نگاه را داشته باشد و خود را کاملا ملزم به اجرای برنامه های آموزش و پرورش و اسناد بالادستی بداند و در این مسیر همراهی داشته باشد.

قاسمی به لزوم تدوین برنامه عملیاتی پرداخت و تصریح کرد: توقع من تدوین و برنامه ریزی برای اجرای برنامه عملیاتی سالیانه توسط ادارات مناطق و مدارس است و مدیران باید در خصوص این برنامه و سند تحول بنیادین به خوبی توجیه شوند.

وی در ادامه گفت: یکی از مهم ترین محورهای کاری ما در پروژه مهر،ساماندهی نیروی انسانی است و در بحث استمرار خدمت نیروها رویکرد ما استمرار نیروهای کیفی و توانمند آموزشی است.

قاسمی در ادامه خواستار توجه جدی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق به موضوع جوانگرایی در بخش مدیریتی و اجرایی مدارس شد و آن را یکی از انتظارات مدیریت آموزش و پرورش استان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد:بر پیگیری روند پیشرفت پروژه های عمرانی خصوصا مواردی که باید برای بازگشایی مدارس به بهره برداری برسند تاکید داریم و اگر مشکل و موانعی در این خصوص بر سر راه قرار دارد با مدیریت آموزش و پرورش استان در میان گذاشته شود تا در کمیته عمران آموزش و پرورش با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

قاسمی در پایان خطاب به اعضای شورای معاونین و مدیران مناطق گفت: یکی از معیارهای اصلی ما در ارزیابی عملکرد مدیران تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی مردم در این خصوص است، همه ما برای خدمت به مردم در این مسئولیت ها قرار گرفته ایم و خصوصا در آموزش و پرورش به عنوان دستگاه فرهنگی و مورد رجوع، باید تکریم و ارزش گذاری به جایگاه مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار