مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ساماندهی نیروی انسانی یکی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش البرز برای سال تحصیلی آینده است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه برای ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر 99 برنامه ریزی مطلوبی انجام شده است، ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده را یکی از مهم ترین و اصلی ترین اولویت های آموزش و پرورش البرز عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی یکی از مهم ترین  اولویت های آموزش و پرورش البرز برای سال تحصیلی آینده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در سی و هشتمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید یکی از مهم ترین و اصلی ترین اولویت های آموزش و پرورش استان البرز است و در تمام جلسات شورای معاونین باید به این موضوع پرداخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه گفت: آموزش و پرورش استان سال گذشته نیز در این خصوص عملکرد خوبی داشت و رتبه برتر کشوردر حوزه ساماندهی نیروی انسانی را به دست آوردیم و امسال نیز برای این موضوع برنامه و ایده های خوبی داریم تا بتوانیم با کم‌ترین دغدغه یکی از اساسی‌ترین ارکان پروژه مهر را به سرانجام برسانیم.

قاسمی در ادامه به موضوع مسکن فرهنگیان پرداخت و اظهار کرد: این طرح برای ما بسیار اهمیت دارد و تلاش می کنیم به زودی با محوریت نماینده عالی دولت در استان تامین زمین لازم برای آغاز این پروژه را پیگیری کنیم.

وی خواستار توجه مدیران مدارس به پیگیری ثبت نام کتب درسی شد و افزود: در حال حاضر در ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی 1400-1399 چهارمین استان کشور هستیم، اما در بعضی دوره های تحصیلی عقب هستیم که مدیران مدارس در این خصوص نقش مهمی دارند و باید به صورت جدی و مداوم به آن بپردازند.

قاسمی با اشاره به لزوم بازسازی میز و نیمکت های مدارس در پروژه مهر، تصریح کرد: امکان بازسازی میز و نیمکت ها با توجه به ظرفیت هنرستان های استان وجود دارد و به جای پرداخت هزینه زیاد برای تهیه نیمکت های جدید با کم ترین قیمت می توان این موضوع را ساماندهی کرد و جلوه خوبی در آغاز سال تحصیلی به کلاس های درس داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار