شهبازبیگی: مدیران مدارس بازوی توانمند مدیران مناطق هستند

پانا(تهران)- جلسه هماهنگی و بررسی فرایند انتخاب و انتصاب مدیران با حضور یدالله شهبازبیگی، رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهر تهران و هیات همراه و مهدی نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۷ و کمیته اعضای انتخاب و انتصاب مدیران منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شهبازبیگی: مدیران مدارس بازوی توانمند مدیران مناطق هستند

به گزارش اداره آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش این منطقه، ضمن خیر مقدم به میهمانان گرامی، به فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران اشاره کرد و هدف اصلی از تشکیل این کمیته را انتخاب افراد متعهد، کارآمد و تسلط به مهارت مدیریت دانست، سپس به عملکرد منطقه پیرامون پروژه مهر پرداخت.

نیکبخت افزود: معتقدیم پروژه مهر همه اقدامات و مواردی که پیرامون آماده‌سازی و بازگشایی مدارس است را دربرمی‌گیرد و امور خلاقانه در این راستا همچون، جلسات تعاملی سرایداران، نیروی انتظامی و شهرداری برگزار شد. همچنین برگزاری مانور بازگشایی مدارس در سطح منطقه صورت گرفت.

در ادامه نیکبخت با اشاره به تخریب و نوسازی مدارس در منطقه ۱۷ افزود: هدایت و ساماندهی دانش آموزان با درایت و کارآمدی مدیران انشاا.. به خوبی انجام می پذیرد.

در ادامه جلسه یدالله شهبازبیگی درباره انتصاب و انتخاب مدیران مدارس گفت: موفقیت در انتخاب مدیران اصلح یعنی موفقیت در عملکرد فعالیت های یک منطقه است. امسال انتصاب مدیران به شیوه آزمون غیرحضوری و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود و نیازمند آن هستیم که مدیران منتصب جدای از معلومات بتوانند به خوبی از ظرفیت‌ها استفاده و مدیریت کنند، مدیران مدارس بازوی توانمند مدیران مناطق هستند و اگر حساسیت لازم به کار نرود مشکلات مناطق افزوده می شود.

وی افزود: برای مصاحبه ما یک استاندارد داریم و طبیعتاً مصاحبه کننده ها وظیفه دارند بر اساس استانداردها مصاحبه را انجام دهند و اعمال سلیقه شخصی صورت نگیرد.

شهبازبیگی، در رابطه با فلسفه فعالیت ارزیابی گفت: تعریفی که ما از ارزیابی داریم به خوبی جا نیفتاده است و با تعریفی که عموم دارند متفاوت است، معمولاً از واژه «بازرسی» یاد می شود و من اعتقادی به این واژه ندارم البته برای پست‌های بازرسی احترام قائلم ولی ما مجموعه فرهنگی هستیم که واژه بازرسی و بازپرسی مناسب این جایگاه نیست و برای همین به نام ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تغییر نام داد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته با بیان جزئیات فعالیتهای خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار