دنیای نانو با یک تماس در پژوهشسرای منطقه۱۷

تهران (پانا)- زهرا مروتی، مدیر پژوهشسرای امام هادی(ع) منطقه 17، ازآغاز به کار طرح تابستانی دنیای نانو با یک تماس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دنیای نانو با یک تماس در پژوهشسرای منطقه۱۷

به گزارش خبر گزاری پانا، زهرا مروتی گفت: هر سالبا آغاز تعطیلات تابستانی، کارگاههای پژوهشسرای امام هادی (ع) رونق خاصی داشت اما متاسفانه با اپیدمی شدن بیماری کورنا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، به دلیل اهمیت سلامت جسمانی دانش اموزان حضور فیزیکی آنها در پژوهش سرای منطقه ۱۷ کم رنگ شد.

وی افزود: این عدم حضور به معنای تعطیلی فعالیتهای پژوهشسرا و امر پژوهش نیست. به منظور تداوم فعالیتهای انجمن نانو فناوری این مرکز، با بهره گیری از اساتید توانمند و برنامه ریزی های انجام گرفته در کنار کارگاهها و سمینارهای آنلاین، جلسات پرسش وپاسخ مجازی در قالب یک طرح تابستانی با عنوان: ( دنیای نانو با یک تماس) را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در این طرح، دانش آموزان همه دوره های تحصیلی می توانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با برقراری تماس تلفنی با دکتر علی پور(استاد نانو فناوری از دانشگاه تهران) پرسشگر سوالات خود از سطوح مختلف مقدماتی تا پیشرفته در موضوعات تعریف نانو تکنولوژی، انواع ساختارهای نانو، ساخت موادنانویی، مراحل ساخت وعملکرد مواد نانویی، کاربرد نانو تکنولوژی در پزشکی، صنعت، ساختمان سازی و علوم آزمایشگاه نانو ربات ها..... باشند.

وی در ادامه افزود؛ امیداست با اجرای این طرح تابستانی، علاوه بر پر کردن بهینه اوقات فراغت دانش اموزان، گامهای موثری درجهت علاقمندی آنها به این رشته مهیج علمی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار