درخشش دانش آموز مخترع منطقه ۱۷ شهر تهران در جشنواره جوان خوارزمی       

 تهران(پانا)- عرفان مرادی، دانش آموز مخترع  دبیرستان شهید چمران آموزش و پرورش منطقه ۱۷، با اختراع «ساعت هوشمند» موفق به کسب مقام اول  جشنواره جوان خوارزمی در شهر تهران شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموز مخترع منطقه ۱۷ شهر تهران در جشنواره جوان خوارزمی       

هر سال جشنواره جوان خوارزمی با هدف شناسایی، معرفی، جذب و پرورش استعدادهای جوان کشور، ارج نهادن و تقدیر از پژوهشگران و نوآوران و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و کاربردی کردن نتایج تحقیقات و کارآفرینی، دانش بنیان در میان جوانان کشور برگزار می شود.

عرفان مرادی، دانش آموز پایه نهم دبیرستان شهید چمران با اختراع ساعت هوشمندی که قابلیت نمایشگر دما، ذخیره تاریخ و ساعت، سیستم هوشمند، واکنش به یک کاربر اختصاصی و... دارد، موفقیت خود را مدیون پدر و مادر می داند.

عرفان مرادی در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه با توجه به شغل و رشته پدر که الکترونیک است به این رشته علاقه مند شده، عنوان کرد: از کودکی فنون برنامه نویسی کامپیوتر را از پدرش فراگرفته و کم کم با کنجکاوی و تلاش‌های بی‌وقفه موفق به اختراعات جدید شده است. او در کنار پدر و مادرش از معلمان و اساتید خود به خصوص "سودابه احمدی"، معلم پایه ششم و "مسعود محمدی" و "داوود وندی" معلمان پایه نهم که در این موفقیت سهم بسزایی داشتند، تشکر کرد.

مرادی در سال گذشته موفق به کسب مقام اول در رشته نرم افزار و مقام دوم در رشته سخت‌افزار گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات جشنواره منطقه شده بود و امسال موفق به کسب مقام اول استان شد. او از اختراع یک پاوربانک جدید از باتری ضعیف جارو شارژی منزلشان خبر داد که قابلیت شارژ همزمان چند گوشی تلفن همراه را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار