ثبت نام ۳ هزار و ۲۶۴ دانش آموز پایه نهم در آزمون نمونه دولتی

رشت ( پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد تاکنون ۳ هزار و ۲۶۴ دانش آموز پایه نهم این استان برای شرکت در آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی “دوره دوم متوسطه” ثبت نام کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام ۳ هزار و ۲۶۴ دانش آموز پایه نهم در آزمون نمونه دولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی با اشاره به تمدید ثبت نام دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی، افزود: مهلت ثبت نام در این آزمون تا ساعت 24 اول تیرماه تمدید شد، در حالیکه پیش از این دانش آموزان تا ۲۷ خرداد برای ثبت نام فرصت داشتند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان پایه نهم علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه برای شرکت در آزمون باید از طریق سایت sanjesh.giledu.ir اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه شرط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه قبولی در پایه نهم است، اظهار کرد: متقاضیان در زمان آزمون حتماً باید حداقل معدل ۱۷ را داشته باشند، برای قبولی در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی دوره دوم تاثیر معدل ۵۰ درصد و نمره آزمون نیز ۵۰ درصد است.

آزمون داوطلبان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونهدولتی ماه آینده در رشت، آستارا، صومعه سرا، فومن، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان و رودسر برگزار می شود.

گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است و ۲ هزار و ۶۵۵ دانش آموز در ۱۳ دبیرستان نمونه دولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار