رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران:

 مطالبات اولیا در حوزه سرویس از اول فروردین تا پایان سال تحصیلی عودت داده می شود

تهران (پانا) - سید صدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران در چهارمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی شهر بر بازگردادندن تمامی مطالبات اولیا و مربیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
 مطالبات اولیا در حوزه سرویس از اول فروردین تا پایان سال تحصیلی عودت داده می شود

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با تاکید بر اجرای کامل مصوبات کارگروه ماده ۱۸ که به صورت بخش نامه به مدارس ابلاغ شده است گفت: نظارت همه اعضای کارگروه بر عملکرد مدیران مطابق بخش نامه، از جمله اینکه پایان اسفند پایان قرارداد سرویس است و مطالبات مردم در این خصوص باید از اول فروردین تا پایان سال تحصیلی عودت داده شود.
وی افزود: بخش نامه های وزارت هم تصمیم در این خصوص را به کارگروه شهر تهران سپرده است. همچنین برای سرویس سال آتی ضمن برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مشخص شده با سازمان های دیگر که در این خصوص همکاری می کنند، مکاتبات هم با وزارت در جهت استعلام نحوه سرویس حمل و نقل دانش آموزی سال آتی انجام گرفت.
همچنین در این نشست تاکید شد اخبار مربوط به حوزه سرویس مدارس شهر تهران حتما باید به رویت و تایید رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران برسد.
وی افزود: ساماندهی سرویس مدارس شهر تهران بر عهده انجمن اولیا و مربیان اداره کل است و انجمن اولیا و مربیان نظارت می کند تا تمامی مطالبات اولیا عودت داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار