همه کاستی ها برای سال تحصیلی آینده باید مرتفع شود

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین عنوان کرد ابهامات در خصوص شروع سال تحصیلی آینده فراوان است و باید در تابستان امسال همه نواقص و کاستی ها را مرتفع کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همه کاستی ها برای سال تحصیلی آینده باید مرتفع شود

همایش مدیران متوسطه آموزش و پرورش شهرستان البرز با حضور حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و مدیران متوسطه شهرستان البرز در سالن شهید مطهری برگزار شد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین در این همایش با تاکید بر اهمیت و ضرورت مدرسه محوری، گفت: مدرسه محوری، یکی از مهم‌ترین شیوه های آموزش‌ و پرورش برای حل مسائل است.

اصغری افزود: در سند تحول تأکید شده که مدرسه رکن اصلی در تحول و کانون تعلیم و تربیت در مدرسه است و تلاش خواهیم کرد به سمت مدیریت مدرسه محور حرکت کنیم.

او ضمن اشاره به ظرفیت نیروی انسانی ارزشمند و فرهیخته آموزش و پرورش، عنوان کرد: مدیران مدارس باید اختیار تصمیم‌گیری و تصمیم سازی را داشته باشند و متناسب با فعالیت ها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین بیان کرد: ابهامات به سال تحصیلی آینده فراوان است و باید در تابستان امسال همه نواقص و کاستی ها را مرتفع کنیم.

او تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در ارائه نقش ها و وظایف خود بتواند همیشه یادگیرنده باشد و مدیران مدارس دانسته های خود را در شاخص های مختلف ارتقاء دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار