برنامه آموزش و پرورش تهران برای اکرام خانواده های نیازمند در آستانه عیدنوروز

تهران (پانا) - در راستای حمایت و اکرام خانواده های نیازمند جلسه کارگروه مشترک آموزش و پرورش شهر تهران و بنیاد خیریه پوشاک فجر با حضور مدیرعامل بنیاد در دفتر اداره انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه آموزش و پرورش تهران برای اکرام خانواده های نیازمند در آستانه عیدنوروز

وظیفه کار گروه مذکور برنامه ریزی برای شناسایی دانش آموزان گروه هدف بنیاد، در مناطق آموزش و پرورش تهران و معرفی به بنیاد جهت تامین پوشاک سال نو و عیدانه_۹۹ آنان با مشارکت این اداره کل است.
در این جلسه سیدصدراخوش قدم، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان شهر تهران از اقدامات انجمن اولیا در سالهای گذشته و همکاری هر چه بیشتر امسال با بنیاد خیریه فجر صحبت کرد.
وی گفت: مزیت این بنیاد این است که همزمان با کمک به دانش آموزان و خانواده های نیازمند اکرام و شان آنها نیز مد نظر گرفته می شود.
آموزش و پرورش تهران همه ساله در یک مشارکت نزدیک و هماهنگ، با بنیاد، ضمن معرفی دانش آموزان و خانواده های مورد نظر بخشی از هزینه این اقدام و مسئولیت انسانی و خداپسندانه را تامین می نماید.
در این جلسه مقرر شد که این جلسات و ارتباط دو سازمان، بطور منظم انجام شود و از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش و همیاری نهادهای خارج از آموزش و پرورش در این امر خیر استفاده گردد و تا حد امکان نسبت به شناسایی دانش آموزان نیازمند و تامین پوشاک سال نو آنان اقدام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار