امیری: درس تفکر و سبک زندگی نقش پر رنگی در شکل گیری هویت ایرانی اسلامی دارد

 تهران (پانا)- علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳، از اهمیت درس تفکر و سبک زندگی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی که به عنوان اتاق فکر با حضور دبیران برگزیده درس تفکر مدارس منطقه تشکیل شد سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امیری: درس تفکر و سبک زندگی نقش پر رنگی در شکل گیری هویت ایرانی اسلامی دارد

علی امیری در جمع دبیران برگزیده به پانا گفت: به منظور هماهنگی بیشتر و کیفیت روند اجرایی تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی آینده، دبیران برگزیده این حوزه، تحت عنوان اتاق فکر درس تفکر و سبک زندگی، گرد هم آمده و با بحث و تبادل نظر در مورد فرصت ها و چالش های پیش روی این موضوع، به بررسی تأثیر آموزش کتاب «تفکر و سبک زندگی» بر یادگیری سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان پرداختند.
امیری در این جلسه با اشاره به موضوع هویت به عنوان اصلی ترین نتیجه و ثمره مهم تربیت، لازمه توسعه کشور را تربیت نسلی با هویت ایران اسلامی دانست.
وی افزود: کتاب تفکر و سبک زندگی کتابی برای زندگی و در راستای توجه به اهمیت هویت در نظام تعلیم و تربیت است.
وی اظهار کرد: آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از اهدافی است که آموزش و پرورش مد نظر دارد و بر همین اساس این درس تدریس می‌شود.
امیری در پایان از سرگروه درس تفکر و سبک زندگی و همکارانش در منطقه به دلیل تلاش و فعالیت هدفمند و کسب رتبه برتر در شهر تهران تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار