کتاب دانش آموز منطقه13 " پارسا شاه حسینی" منتشر شد

تهران(پانا)- رضا فلاح مدیر دبستان مهدیون منطقه ۱۳ در گفتگو با پانا از انتشار کتاب داستان با عنوان صندلی شگفت انگیز توسط نویسنده کوچک پارسا شاه حسینی دانش آموز پایه ششم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب دانش آموز منطقه13 " پارسا شاه حسینی" منتشر شد

اهمیت کتاب و کتاب خوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و همانطور که میدانیم یکی از مهم‌ترین روش های افزایش توانمندی‌ کودک، کتاب خواندن برای وی است. این کار نه تنها برای امروز کودک مفید است بلکه روی شخصیت آینده وی نیز تاثیر مستقیم دارد. خواندن کتاب برای کودکان در گسترده تر شدن دایره لغات کودک، پرورش خلاقیت و کنجکاوی، افزایش تمرکز و ... بسیار تاثیرگذار است.
به گزارش پانا، پارسا شاه حسینی دانش آموز دوازده ساله کتابی با عنوان صندلی شگفت انگیز نوشت؛ در همین راستا گفتگویی با خانواده پارسا شاه حسینی انجام گرفت.
پارسا از کودکی علاقه فراوانی به خواندن کتاب داشت، تا قبل از کلاس اول همیشه مادر برای پارسا کتاب می خواند او با شور و شوق فراوان گوش می داد و تمام داستان ها را با دقت یاد می گرفت. وقتی وارد دبستان شد بعد از یادگیری نوشتن و خواندن، به مطالعه کتاب هایی که برای این سنین مناسب بود پرداخت. پارسا کم کم به نوشتن علاقه مند شد. در سال ۱۳۹۶ در پایه سوم ابتدایی از سوی شورای کتاب کودک به دست نوشته پارسا با موضوع "دوست خوب من" رتبه سوم اهدا شد. او در فروردین ۱۳۹۹ در پایه ششم کتاب صندلی شگفت‌انگیز را نوشت و تصویرگری کتاب را به صورت نقاشی با علاقه فراوان انجام داد.
انگیزه نوشتن این کتاب از آنجا آغاز شد که پارسا یک صندلی به همین شکل دارد و به آن علاقه خاصی نشان می دهد وی در حال انجام تکالیف روی این صندلی، این داستان در ذهنش شکل گرفت و تقریباً نوشتن و تصویرگری این کتاب در عرض یک ماه انجام شد و توسط انتشارات سائسی به چاپ رسید.
پارسا با مطالعه کتاب های غیر درسی از لحاظ استفاده درست از کلمات و صحیح نوشتن لغات فارسی در زمینه نویسندگی پیشرفت زیادی داشته است. او همچنین برای علاقهمند کردن دوستانش در مناسبت هایی مانند تولد به آنها کتاب هدیه می دهد و خواندن کتاب های جذاب و مفید را پیشنهاد می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار