درخشش دانش آموزان شهرستان امیدیه در پویش ملی سفیران سلامت

امیدیه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از کسب رتبه های کشوری و استانی در پویش ملی سفیران سلامت توسط همکاران و دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان شهرستان امیدیه در پویش ملی سفیران سلامت

احمدرضا کرائی در خصوص کسب رتبه های کشوری و استانی پوشش ملی سفیران سلامت در گفت وگو با پانا بیان کرد: مراقبین سلامت به عنوان عضوی از جامعه بزرگ فرهنگیان و دیگر کارکنان در مدارس هستند که نقش بسیار ارزنده ای در حفظ و ارتقای سلامت دانش‌آموزان و آرامش و پیشرفت تحصیلی آنها دارند و در این پوشش ملی امسال دانش آموزان و همکاران توانستند یک مقام کشوری و ۶ مقام استانی را کسب کنند.

او در ادامه ضمن تبریک این موفقیت به کارشناس سلامت و پیشگیری مراقبان و رابطان سلامت مدارس، دانش‌آموزان برگزیده، خانواده های محترم آنها از اهتمام و زحمات مسئولین و دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کرده و مهمترین هدف تشکل دانش آموزی سفیران سلامت را تربیت دانش آموزان در قالب آموزه های سلامت در مدارس و نیز انتقال مفاهیم و داده های بهداشتی از سوی دانش‌آموزان عضو این تشکل به گروه همسالان خود دانست.

او در پایان اسامی برگزیدگان کشوری، استانی و شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد:

برگزیدگان کشوری: فاطمه علی نژاد در بخش( عکس ویژه)

برگزیدگان استانی:

۱_ سمیه فتاحی کارشناس سلامت پیشگیری

۲_فاطمه احسان دوست( نامه ای به کرونا )

۳_آتوسا مظلومی (نقاشی) ۴- تارخ چراغی( خاطره نویسی) ۵- محمد حسین زیدانی( پیام بهداشتی ) ۶_ریحانه محمود منش (خلاقیت)

برگزیدگان شهرستان:

۱_ مهسا زیدانی (عکس ) ۲_طاها کاردان فر (نامه ای به کرونا ) ۳_محمد مبین میرزائی( عکس )۴_ محدثه اشرفیان( نقاشی) ۵_ آلیسان طلاحی( پیام بهداشتی ) ۶_حسین کنعانی (نقاشی) ۷_ روژان کیانی‌نژاد (ساخت کلیپ)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار